شنبه / ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۹:۰۲
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۴۶۳۸
گزارشگر : ایده ایده
حجت الاسلام ذاکر در شبکه خبر مطرح کرد:

مساجد همچون سال‌های دفاع مقدس، در کمک به سیل‌زدگان نقش ایفا کردند

حجت‌الاسلام ذاکر معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد در شبکه خبر گفت: مساجد همچون سال‌های دفاع مقدس، در کمک به سیل‌زدگان نقش ایفا کردند.

(شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۸) ۱۹:۰۲
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، به دنبال استقبال گسترده مردم و نمازگزاران، از پویش مردمی #رفیق_گلستان_باشیم، که با همکاری مرکز رسیدگی به امور مساجد و کمیته امداد خمینی(ره) راه اندازی شد، مساجد استان تهران شاهد سیل عظیم کمک‌های مردمی از همان ساعات اولیه سیل، برای سیل زدگان بودند. 

 

در همین راستا، شبکه خبرِ صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با دعوت از حجت الاسلام ذاکر معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدیگی به امور مساجد و گفت و گو با وی، جزئیات این پویش و کمک‌های سرازیر شده به مساجد را به اطلاع هموطنانمان رساند.

 

حجت‌الاسلام ذاکر معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد در این گفت و گوی زنده تلویزیونی گفت: از اولین روزهای بحران سیل درکشور پویشی در مساجد برای جمع آوری کمک های غیرنقدی مردم ایجاد شد و اقلام مورد نیاز به صورت مستقیم جمع آوری، بسته بندی و از طریق نهادهای مسئول به دست هموطنان سیل زده رسید.


وی با بیان اینکه مردم عزیز از رسیدن کمک‌های خود به دست سیل زدگان اطمینان داشته باشند، گفت: مساجد استان تهران در این کار خیر، فعالیت گسترده‌ای دارند و مساجد سایر استان ها نیز  تحت نظر نمایندگان ولی فقیه در این استان‌ها نسبت به جمع آوری اقلام مردم کمک می‌کنند. 
                                                                                  مساجد همچون سال‌های دفاع مقدس، در کمک به سیل‌زدگان نقش ایفا کردند

 

حجت الاسلام ذاکر درباره حضور مردم در مساجد و اهداء کمک به سیل زدگان گفت: مردم یران همچون سایر حوادث و به خصوص سال‌های دفاع مقدس در کنار یکیدگر هستند و هیچگاه صحنه را خالی نمی‌کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی امور مساجد درباره اهدای کمک های غیرنقدی افزود: اطلاعات مربوط به اقلام مورد نیاز هموطنان سیل زده، عموماً از جانب دستگاه‌های مسئول و گروه های جهادی به اطلاع ما می‌رسد.

وی در پایان گفت: مردم می توانند کمک های خود را به نزدیک ترین مساجد محل زندگی خود اهدا کنند. اقلام مورد نیاز  هموطنان نیز شامل پتو، چکمه، لباس گرم، وسایل گرمایشی، چادر و اقلام غذایی و دارویی است که مردم می توانند این اقلام را تهیه و از طریق مساجد اهدا کنند. 

مساجد همچون سال‌های دفاع مقدس، در کمک به سیل‌زدگان نقش ایفا کردند

اخبار مرتبط: یاری مساجد به سیل زدگان با پویش «رفیق گلستان باشیم»

                 رفیق گلستان باشیم/کمک به سیل زدگان استان گلستان

(شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۸) ۱۹:۰۲
https://news.masjed.ir/u/vns
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید