شنبه / ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۶:۰۴
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۴۶۳۶
گزارشگر : ایده ایده
حجت الاسلام ذاکر مطرح کرد:

یاری مساجد به سیل زدگان با پویش «رفیق گلستان باشیم»

معاون فرهنگی ـ اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت: پویش «رفیق گلستان باشیم» هم اکنون در تمامی مساجد تهران با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای بازسازی منازل و تهیه لوازم خانگی سیل‌زدگان شمال کشور در حال برگزاری است.

(شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۸) ۱۶:۰۴

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حجت‌الاسلام حجت‌الله ذاکر، معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد در گفت‌وگو با فارس در تشریح فعالیت‌های پیش‌بینی شده در قالب پویش «#رفیق‌ـ‌گلستان‌ـ‌باشیم» اظهارداشت: این مرکز براساس تفاهم‌نامه منعقد شده با کمیته امداد امام خمینی(ره) و هماهنگی‌های صورت گرفته با ائمه جماعات مساجد تهران طرح «رفیق گلستان باشیم» را به منظور تشویق مردم جهت کمک‌رسانی نقدی و غیرنقدی به سیل‌زدگان استان گلستان اجرایی می‌کند.

 رفیق گلستان باشیم
 
وی ادامه داد: با توجه به وقوع سیل در استان گلستان و بی‌خانمان شدن جمع کثیری از خانواده‌ها، کمک‌های غیرنقدی مردم شامل اقلام نو مانند؛ پتو، والور و ... در مساجد جمع‌آوری می‌شود و سپس برای تجمیع و ارسال به اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان‌ تهران ارسال می‌شود.
 
حجت السلام ذاکر گفت: علاقه‌مندان برای کمک‌رسانی نقدی نیز می‌توانند مبالغ خود را به شماره حساب‌های اعلام شده از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) واریز کنند.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد در پایان خاطرنشان کرد: این پویش هم اکنون در تمامی مساجد تهران با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای بازسازی منازل و تهیه لوازم خانگی سیل‌زدگان شمال کشور در حال برگزاری است و از ائمه جماعت نیز خواستاریم تا مردم را برای یاری سیل‌زدگان تشویق و ترغیب کنند.

 

فارس
(شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۸) ۱۶:۰۴
https://news.masjed.ir/u/je2
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید