شنبه / ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۱:۰۳
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۳۴۶۳۲
گزارشگر : ایده ایده
به منظور جذب نوجوانان به مساجد

طرح پیوند«خانه، مسجد، مدرسه» در مسجد الرضا(ع)

طرح پیوند «خانه، مسجد، مدرسه» به منظور استفاده بهینه دانش آموزان از فضای آرام و معنوی مسجد، در مسجد الرضا(ع) اجرا می‌شود.

(شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۸) ۱۱:۰۳
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، طرح پیوند «خانه، مسجد و مدرسه» به منظور استفاده بهینه دانش آموزان از ساعات پس از مدرسه در فضای آرام و معنوی مسجد به همت کانون فرهنگی هنری مسجد الرضا(ع) در این مسجد اجرا می‌شود.
 
بنابراین گزارش، این طرح در محورهایی همچون کلاسهای درسی، کلاسهای ورزشی فوتبال و شنا، کارگاههای مهارتی، هنری، خلاقیت، رایانه، حلقه های دینی، معرفتی و اخلاقی، فوق برنامه های متنوع، برنامه های تفریحی، بازی‌های گروهی و اردوهای جذاب ویژه پسران و دختران پایه اول تا نهم اجرا و ثبت نام برای شرکت در این طرح از ۱۲ فروردین آغاز شده است.
 
مسجد الرضا (ع) از جمله مساجدی است که برای کلیه مقاطع سنی برنامه ریزی دارد، به گونه ای که با ایجاد کانون فرهنگی هنری درصدد جذب نوجوانان، با انجام فعالیت های گسترده آموزشی و برگزاری برنامه های فرهنگی و ایجاد کتابخانه درصدد جذب جوانان و ایجاد مهد کودک برای نیاز کودکان زمینه حضور اقشار مختلف را در این مسجد فراهم می کند.
 
همزمان با نوروز ۹۸ هم پانسیون مطالعاتی ویژه خواهران، با کنترل و نظارت دائمی توسط ناظرین، ارائه بسته‌های آموزشی مختلف و برنامه ریزی شخصی، رفع اشکال منظم و برنامه ریزی شده توسط اساتید در این مسجد تشکیل شد، این پانسیون با برگزاری انواع کارگاههای مشاوره‌ای، انگیزشی و روان شناختی، برگزاری انواع کارگاههای آموزشی خلاصه نویسی، مدیریت آزمون و جمع بندی و پذیرایی با ناهار، عصرانه و میان وعده به داوطلبان کنکور از سوم تا دوازدهم فروردین ماه از ساعت هشت صبح تا هشت شب و به منظور استفاده از فرصت طلایی مطالعه برای کنکور سال۹۸ در این مسجد تشکیل شد.
 
یادآور می شود، مسجدالرضا(ع) در بزرگراه صدر، خیابان دیباجی شمالی واقع شده است.
 
 
(شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۸) ۱۱:۰۳
https://news.masjed.ir/u/l69
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید