شنبه / ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ / ۰۹:۵۳
سرویس : سیاسی و اقتصادی
کد خبر : ۳۴۶۳۱
گزارشگر : ایده ایده
امام جماعت مسجد جامع اصفهانک:

مساجد پیشگام تحقق بیانیه گام دوم انقلاب هستند

حجت الاسلام والمسلمین «سید مجتبی بدری» گفت: مساجد هیچگاه منتظر صدور دستورالعمل ها نمانده اند و در زمینه تحقق دغدغه‌های دلسوزانه مقام معظم رهبری در حوزه های مختلف از جمله بیانیه گام دوم انقلاب، پیشگام هستند.

(شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۸) ۰۹:۵۳
حجت الاسلام والمسلمین «سید مجتبی بدری» در گفت و گو با شبستان، بیانیه گام دوم انقلاب را منشور ادامه مسیر نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: مقام معظم رهبری با تحلیل درست گذشته و نگاه دقیق به وضعیت امروز ایران و جهان، آینده و چشم انداز کشور را بر اساس واقعیت ها، کمبودها و قوت ها ترسیم کردند.
 
امام جماعت مسجد جامع اصفهانک افزود: ایران به برکت حرکت جاودانه حضرت امام خمینی (ره) در جهان سربلند است و بسیاری از ملت های آزادی خواه و گروه های مختلفی از عدالت پیشگان و آزادی طلبان جهان، ایران را الگوی حرکت تحول خواهانه خود قرار داده اند.
 
وی اضافه کرد: بیانیه گام دوم انقلاب یادآوری دوباره و به موقع آرمان ها و ارزش های اسلامی و ملی ملت بزرگ ایران به همگان به ویژه مسئولان، نخبگان، فرهیختگان و دغدغه مندان دلسوز نظام جمهوری اسلامی است تا مسیر و اهداف نظام، در پیچ و خم های روزمرگی‌ها و گرفتاری ها فراموش نشوند.
 
مدیر حوزه علمیه امام القائم (عج) تهران نقش مساجد، حوزه های علمیه و روحانیون را در عملیاتی شدن محورهای مختلف بیانیه گام دوم انقلاب، بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: یکی از بزرگترین امتیازات مساجد، عمل انقلابی و اقدامات خودجوش است از اینرو هیچگاه منتظر صدور دستورالعمل ها نمی‌مانند.
 
این استاد حوزه علمیه گفت: مساجد در زمینه اجرایی شدن دغدغه های دلسوزانه مقام معظم رهبری در حوزه های مختلف از جمله بیانیه گام دوم انقلاب نیز پیشگام هستند و به صورت خودجوش و آتش به اختیار، برنامه ریزی های درست و دقیقی برای اجرای مفاد این بیانیه ضروری و به موقع انجام داده اند.
 
بدری اظهار کرد: مساجد در زمان های مختلف، پیش از سایر نهادها و حتی جلوتر از دستگاه های حاکمیتی عمل کرده اند که آخرین مورد آن به جمع آوری کمک‌های مردمی برای خدمات رسانی با آسیب دیدگان سیلاب‌های اخیر کشور است.
 
امام جماعت مسجد جامع اصفهانک گفت: مساجد بهترین، کم خرج ترین، فراگیرترین و موثرترین نهاد برای تداوم مسیر انقلاب اسلامی و تحقق منویات حکیمانه مقام معظم رهبری هستند، انشالله مسئولان با درک این موضوع، از ظرفیت این نهاد برای عمل به محورهای مختلف بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین شعار سال 1398 "رونق تولید" استفاده کنند.

 

شبستان
(شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۸) ۰۹:۵۳
https://news.masjed.ir/u/j38
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید