سه شنبه / ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ / ۱۴:۳۷
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۳۴۶۲۹
گزارشگر : ایده ایده
مدیر ناحیه شهید باهنر مطرح کرد:

اهتمام به بیانیه گام دوم و برنامه‌های آ‌موزشی رویکرد ناحیه شهید باهنر در سال۹۸

حجت الاسلام بصیری با اشاره به رویکرد برنامه های ناحیه شهید باهنر مرکز امور مساجد استان تهران در سال ۹۸، گفت: اهتمام به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری و نیز تقویت برنامه های آ‌موزشی کارگزاران مساجد رویکرد ما در سال جدید است.

(سه شنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۸) ۱۴:۳۷
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حجت الاسلام «احمد بصیری» در گفت وگو با شبستان، با اشاره به رویکرد برنامه های مساجد ناحیه شهید باهنر مرکز رسیدگی به امور مساجد در سال 98 گفت: در سال جدید تلاش ما در این راستا است که برنامه ها و رویکردهای ناحیه بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب باشد.
 
مدیر ناحیه شهید باهنر مرکز رسیدگی به امور مساجد اظهار کرد: سال گذشته در محورهای عمرانی، فرهنگی و مالی دوره های آموزشی برای امنا وخادمین مساجد برگزار شد که این برنامه امسال هم به صورت تکمیلی ادامه می یابد. 
 
بصیری با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: اگر با دقت به بیانیه مقام معظم رهبری نگاه کنیم، متوجه می شویم که روح کلی این بیانیه شامل دو محور است که محور اول در زمینه مسائل معنویت و روحیه ظلم ستتیزی که فرهنگسازی آن باید توسط مساجد صورت گیرد.
 
مدیر ناحیه شهید باهنر مرکز رسیدگی به امور مساجد بیان کرد:ائمه جماعات و دست اندرکاران مساجد که مشعلداران هدایتگری مردم هستند، وظیفه تبیین گری در این زمینه را دارند و محور دوم باید توسط دستگاههای مربوطه بسترسازی شود که بهترین مراکز برای پیشبرد این اهداف و بسترسازی، مساجد هستند.
 
وی با اشاره به جایگاه اثر گذار مساجد بر کسب معنویت بیشتر گفت: فضای مسجد و کسانی که در مساجد حضور می یابند، برای برقراری ارتباط معنوی بیشتر با خدا است، بنابراین تاثیر حضور در خانه خدا بر روح، فکر و اندیشه انسان ها بویژه جوانان بسیار خواهد بود.
 
 
شبستان
(سه شنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۸) ۱۴:۳۷
https://news.masjed.ir/u/m66
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید