یکشنبه / ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ / ۰۹:۱۲
سرویس : سیاسی و اقتصادی
کد خبر : ۳۴۶۱۵
گزارشگر : ایده ایده

بیانیه «مرکز رسیدگی به امور مساجد» در محکومیت حمله تروریستی به دو مسجد در نیوزلند

مرکز رسیدگی به امور مساجد طی بیانیه ای، حملات تروریستی به دو مسجد در شهر "کرایست چرچ" کشور نیوزیلند را محکوم کرد.

(یکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷) ۰۹:۱۲
 
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد؛ مرکز رسیدگی به امور مساجد طی بیانیه‌ای، حملات تروریستی به دو مسجد در شهر "کرایست چرچ" کشور نیوزیلند را محکوم کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است.
 
                                                               بسم رب الشهدا و الصدیقین"
 
   إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ
 
  حملات ددمنشانه‌ی تروریستی به دو مسجد در شهر "کرایست چرچ" کشور نیوزیلند که منجر به شهادت حدود ۵۰ نفر و مجروح شدن ۴۸ نفر از مسلمانان این کشور شد، بار دیگر خوی تروریستی و وحشیانه دولت‌های مدعی آزادی و حقوق بشر را به اثبات رسانید.

در این فاجعه ی هولناک، سیاسیون و رسانه‌های غربی که به گسترش اسلام هراسی دامن می‌زنند، به اندازه عاملان این حملات، مقصر و جنایتکار هستند.

 امروز رسانه‌های غربی و شبکه‌های اجتماعی مروج اسلام هراسی بوده و تروریسم افراطی مورد نظر دولت‌های استکباری را بازتولید می‌کنند.

 مرکز رسیدگی به امور مساجد ضمن محکوم کردن این حملات تروریستی، از دولت نیوزیلند می‌خواهد تا با اتخاذ تدابیری مناسب، زمینه را برای اجرای عدالت در مورد مرتکبین  این جنایت فراهم کرده و از جامعه مسلمانان این کشور بخاطر قصور در تأمین امنیت عمومی عذرخواهی نماید. همچنین شایسته است تمامی کشور‌های اسلامی ضمن تشکیل جلسه‌ای اضطراری، واکنش مناسب و جمعی و بهنگام به این جنایت داشته باشند.

 

وسَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

(یکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷) ۰۹:۱۲
https://news.masjed.ir/u/war
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید