شنبه / ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ / ۱۵:۱۸
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۴۶۰۰
گزارشگر : ایده ایده
در بازخوانی یک تفاهم نامه صورت گرفت

ارائه تسهیلات به نیازمندان در مراکز نیکوکاری

مراکز نیکوکاری و استفاده از ظرفیت صندوق قرض الحسنه امداد ولایت برای اعطای وام بدون بهره به نمازگزاران نیازمند با پشتیبانی کمیته امداد امام خمینی(ره) راه‌اندازی خواهد شد.

(شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷) ۱۵:۱۸
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد؛ جلسه بازخوانی تفاهم نامه کمیته امداد و مرکز رسیدگی به امور مساجد؛ به ابتکار ناحیه شهید نواب صفوی مرکز رسیدگی به امور مساجد برگزار شد.
 
این جلسه با حضور حجت الاسلام مجیدی مدیر ناحیه نواب صفوی و مدیران کمیته امداد مناطق ۱۰ ،۱۱ ،۱۶ و ۱۹ در دفتر این ناحیه برگزار شد.
 
در این جلسه تفاهم نامه، کمیته امداد و مرکز رسیدگی به امور مساجد بازخوانی و ظرفیت های موجود آن برای تعامل بیشتر و کمک به محرومان بررسی شد.
 
با توجه به ایام برگزاری جشن نیکوکاری، گام نخست این همکاری و هم افزایی آغاز شد و استمرار آن جهت جلوگیری از موازی کاری در عرصه ارائه تسهیلات به مددجویان و نیازمندان مساجد در دستور کار قرار گرفت.
 
در ادامه این جلسه، شناسایی و معرفی مساجد مستعد برای راه اندازی مراکز نیکوکاری و استفاده از ظرفیت صندوق قرض الحسنه امداد ولایت برای اعطای وام بدون بهره به نمازگزاران نیازمند با پشتیبانی کمیته امداد، مد نظر قرار گرفت.
(شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷) ۱۵:۱۸
https://news.masjed.ir/u/wev
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید