یکشنبه / ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۴:۵۹
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۳۴۴۶۳
گزارشگر : ایده ایده
در شب چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

گلبانگ الله اکبر امشب از مساجد کشورطنین انداز می‌شود

امشب و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گلبانگ الله اکبر از ماذنه مساجد سراسر کشور طنین انداز می شود.

(یکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷) ۱۴:۵۹

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، امشب نوای الله اکبر در شامگاه 21 بهمن به یاد تکبیرهای بهمن 1357 راس ساعت 9 شب در آسمان پر ستاره و سرشار از پاکی از مساجد، ماذنه ها و بام های منازل طنین  انداز می شود.

 

موذن ها نیز بر فراز مساجد با صدایی رسا و سرشار از امید و عشق به وطن با طنین الله اکبر در دل شب بر آسمان نورانی و نورافشان شده نور معنویت و عطر الهی را پخش می کنند، ملت ایران در چهل سالگی انقلاب با فریادهای الله اکبر بار دیگر لرزه بر پیکر استکبارگران و ایادیشان خواهند انداخت.

 

در شب 22بهمن غریو فریادهای کوبنده بانگ الله اکبر دوباره ندای حق طلبی، حقیقت جویی، وحدت و همدلی را در سایه سار ولایت فقیه به گوش جهانیان می رساند و ایران اسلامی به یکباره می خروشد و از اقیانوس بیکران ملت بپا خواسته و مصمم ایران غریو فریادهای توفنده آزادی و رهایی، کلمه توحید و وحدت کلمه را تجلی می نماید.

خروش عظیم ملت غیور و سربلند ایران در شب بیست و دوم بهمن ماه سال 1357 موجب در هم شکستن کاخ ظلم و استکبار جهانی و فروپاشی نظام شاهنشاهی پهلوی و دیکتاتور بزرگ منطقه شد، مساجد به عنوان مبدا شکل گیری انقلاب نقش کلیدی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند، در چهلمین سالگرد انقلاب نیز مساجد دوباره نقش کلیدیشان را در حفظ و پاسداری از آرمان های انقلاب نشان خواهند داد. امشب مساجد به یاد دوران پیروزی انقلاب میزبان مومنین و مردم همیشه در صحنه خواهند بود، تا بگویند که همچنان کانونی برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند، فردا نیز راهپیمایی ۲۲ بهمن از ۱۲ مسجد محوری تهران آغاز می شود.

 

انتهای پیام/

شبستان
(یکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷) ۱۴:۵۹
https://news.masjed.ir/u/r8a
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید