یکشنبه / ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ / ۰۱:۵۲
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۳۴۴۵۵
گزارشگر : محسن عزیزی
رئیس اتحادیه علمای مقاومت:

انقلاب اسلامی شعار هایش را عملی کرد و اوّلین آن حمایت از فلسطین است

شیخ ماهر حمود گفت: انقلاب اسلامی ایران که وارد چهلمین سال خود شده است، جهان اسلام را وارد مرحله ی جدیدی کرد و این مسئله نتایجی مثبتی داشته که برخی افراد متعصب نمی خواهند آن را ببینند.

(یکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷) ۰۱:۵۲
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، شیخ ماهر حمود رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت طی سخنانی گفت: انقلاب اسلامی ایران که وارد چهلمین سال خود شده است، جهان اسلام را وارد مرحله ی جدیدی کرد و این مسئله نتایجی مثبتی داشته که برخی افراد متعصب نمی خواهند آن را ببینند.

وی اشاره کرد: پیروزی این انقلاب با شعار های معروف آن و در رأس آن نابودی اسرائیل، مؤکد قانونی الهی است که در قرآن کریم آمده است.

شیخ حمود تصریح کرد: ایران ثابت کرد که سیاست آمریکا آن قدر هم قوی نیست که نتوانیم با آن مقابله کنیم؛ چرا که سیاست آمریکا در نابودی حکومت ایران به شکست انجامید.

دعوت به وحدت اسلامی یک شعار اصلی و مهم است

رئیس اتحادیه علمای مقاومت تاکید کرد: دعوت به وحدت اسلامی یک شعار اصلی و مهم است، امّا به خاطر اینکه بسیاری از کشور ها با آمریکا ارتباط مستحکمی دارند، شایستگی استقبال از آن را ندارند.

وی تاکید کرد: ایران شعار هایی که از چهل سال قبل گفته را عملی کرده که در رأس آن فلسطین است، امّا بسیاری شعار فلسطین و وحدت سر می دهند و طولی نمی کشد که عقب می کشند.

اقدام پاپ فرانسیس موجب تقریب میان مسیحیان و مسلمانان می شود

شیخ حمود به سفر پاپ فرانسیس به امارات متحده اشاره کرد و گفت: این اقدام رهبر ارشد مسیحیان جهان موجب تقریب میان مسیحیان و مسلمانان می شود.

وی افزود: بعد از اینکه پاپ بندیکت شانزدهم به حضرت محمد (ص) و اسلام توهین و سپس عذرخواهی کرد، این  اقدام نشانگر تلاش واتیکان برای ایجاد رابطه مسالمت آمیز با مسلمانان است.

(یکشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۷) ۰۱:۵۲
https://news.masjed.ir/u/nvh
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید