پنج شنبه / ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۷:۴۰
سرویس : دین و اندیشه
کد خبر : ۳۴۴۳۵
گزارشگر : محمد قدس
در راستای تکریم مفاخر ائمه جماعات

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد با آیت الله هاشمی اولیا دیدار کرد

آیت الله هاشمی اولیا گفت: نقش روحانیون کارآمد در تعمیق باورهای دینی و جذب مردم به مساجد بسیار مهم است.

(پنج شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷) ۱۷:۴۰
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد: «آیت الله سید علی اصغر هاشمی اولیا» در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید ناصرالدین نوری زاده، رییس مرکز رسیدگی امور مساجد که روز 17 بهمن ماه در حسینیه حضرت قائم (عج) چیذر تهران برگزار شد با بیان اینکه زمانی حتی یک مدرسه علمیه در منطقه شمیران وجود نداشت، گفت: من با لطف خداوند توانستم اولین مدرسه علمیه را در این منطقه از تهران تأسیس کنم.
 
‎وی در ادامه با اشاره به نقش روحانیون کارآمد در تعمیق باورهای دینی مردم و جذب آنها به مساجد افزود: برنامه ریزی ها باید به گونه ای باشد که همه روستاها و شهرهای کشور صاحب مسجد شوند و در هر مسجد نیز روحانیون کارآمد فعالیت داشته باشند.
 
‎امام جماعت مسجد قائم (ع) چیذر خاطرنشان کرد: من رنج زیادی برای تاسیس و اداره مدرسه علمیه چیذر متحمل شدم و بارها از سوی ساواک دستگیر و مورد اذیت و آزار قرار گرفتم.
 
‎هاشمی اولیا گفت: مدرسه علمیه قائم چیذر سال های زیادی محل روحانیون مبارز و انقلابی بود که شهید اندرزگو از جمله آنها بودند.
 
‎وی در ادامه با بیان اینکه تلاش داریم مسجد قائم (ع) چیذر را پایگاه نشر آموزه های قرآن و عترت (ع) قرار دهیم خاطرنشان کرد: موفقیت هر مسجدی نیازمند وجود روحانی کارآمد، با اخلاص و با سواد است.

 

‎بنا بر این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدیان مسئول حقوقی مرکز رسیدگی به امور مساجد، حجت الاسلام والمسلمین محسن مصطفوی مشاور رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد در امور ائمه جماعات و حجت الاسلام والمسلمین بصیری مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد ناحیه شهید باهنر در این نشست حضور داشتند.

شیستان
(پنج شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷) ۱۷:۴۰
https://news.masjed.ir/u/j89
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید