شنبه / ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ / ۰۹:۳۵
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۳۴۳۹۳
گزارشگر : ایده ایده
با سخنرانی سردار فدایی

یادواره شهدای مسجد شیشه برگزار می‌شود

یادواره شهدای انقلاب و دفاع مقدس مسجد شیشه شیخ‌هادی در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

(شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷) ۰۹:۳۵

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد؛ علی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اصغر طاهری در گفتگو با خبرگزاری آنا، درباره فعالیت‌های امور ایثارگران شهرداری تهران در ایام دهه فجر گفت: با فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و قرارگرفتن در آستانه چهل‌سالگی انقلاب اسلامی، امور ایثارگران شهرداری تهران در جهت نکوداشت و بزرگداشت این ایام و شهدای گرانقدری که در  انقلاب و دوران دفاع مقدس با هدیه جان خود در به ثمر رسیدن و ادامه این نهضت عاشورایی نقش بسزایی داشته‌اند، یادواره‌هایی برگزار خواهد کرد.

شهردار ناحیه1 منطقه 11تهران بیان کرد: بسیج هنرمندان تهران بزرگ به‌اتفاق امور ایثارگران ناحیه یک منطقه 11 شهرداری تهران و همچنین بسیج مسجد شیشه تهران که از قدیمی‌‌‌‌‌‌‌ترین مساجد شهر تهران است، تحت نام ستاد یادواره شهدای مسجد شیشه تهران برنامه‌هایی را در جهت بزرگداشت شهدا و گرامیداشت ایام چهل سالکی انقلاب برگزار خواهد کرد.

طاهری ادامه داد: یادواره شهدای مسجد شیخ هادی روز دوشنبه 15 بهمن بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد شیشه برگزار خواهد شد. در این مراسم حجت‌الاسلام محمد کریما و سردار علی‌اکبر فدایی معاون اسبق سپاه تهران حضور خواهند داشت و حاضران از سخنان سردار فدایی در خصوص ایام انقلاب و جانفشانی شهدا بهره خواهند برد.

وی یادآور شد: یادواره شهدای مسجد شیشه شیخ هادی با حضور خانواده معظم شهدا رنگ و بوی آسمانی خواهد گرفت و در ادامه مراسم از این عزیزان تجلیل خواهد شد. با توجه به تقارن ایام دهه مبارک فجر و ایام فاطمیه(س) در پایان یادواره مدحان اهل بیت به نوحه خوانی و مدیحه سرایی خواهند پرداخت.

(شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷) ۰۹:۳۵
https://news.masjed.ir/u/h77
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید