چهارشنبه / ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ / ۲۳:۳۱
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۳۴۳۷۷
گزارشگر : محسن عزیزی

مسجد گرونوبل فرانسه هشدار تعطیلی گرفت

به دستور مقامات شهری منطقه گرونوبل فرانسه، مسجد این منطقه به خاطر ترویج اسلام رادیکال و همچنین تحریک نمازگزاران به اقدام بر علیه جامعه یهودیت، هشدار تعطیلی شش ماهه گرفت.

(چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷) ۲۳:۳۱
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، مسجد واقع در خیابان البرتو، منطقه گرونوبل فرانسه به بهانه ترویج عقائد جهادی و اسلام رادیکال و همچنین تحریک نمازگزاران به تهدید و مقابله با همشهریان یهودی خود از سوی شهردار این منطقه رسما هشدار تعطیلی شش ماهه گرفت.

در بخشی از نامه شهردار گرونوبل به مسئول اماکن اسلامی این شهر آمده: با توجه به گزارشات واصله در ماه های اخیر از همسایگان مسجد و بومیان این منطقه مبنی بر تجمع بیش از حد جوانان در ساعت هایی غیر از زمان نماز، و همچنین فایل های صوتی موجود از امام جماعت این مسجد که در آنها مردم را به وضوح تحریک به مقابله با یهودیان می کند، تصمیم بر ابلاغ هشدار تعطیلی شش ماهه کردیم فلذا به شما فرصت می دهیم تا در مدت هفت روز کاری آینده برای ارائه دفاعیات خود به شهرداری مرکزی گرونوبول مراجعه کنید، در غیر این صورت حکم لازم الاجرا می باشد.

لازم به ذکر است، منطقه گرونوبول، از مناطق استان ایزر فرانسه می باشد که به دلیل وجود دانشگاه های معتبر در این منطقه به پایتخت علم و فناوری فرانسه معروف شده است.

(چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷) ۲۳:۳۱
https://news.masjed.ir/u/m90
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید