شنبه / ۶ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۲:۵۰
سرویس : دین و اندیشه
کد خبر : ۳۴۳۳۵
گزارشگر : ایده ایده
حجت الاسلام بی آزار تهرانی:

«فاطمیه» خط مقدم انقلاب اسلامی ایران است

حجت الاسلام بی آزار تهرانی روح دین را اصل محبت و ولایت دانست و گفت: خط مقدم انقلاب اسلامی ایران دهه فاطمیه است.

(شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷) ۱۲:۵۰

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حجت الاسلام«احسان بی‌آزار تهرانی» شامگاه ( 5 بهمن) در جمع هیات‌های مذهبی بیرجند با بیان اینکه کار تجمیعی هیات‌ها دل امام زمان(عج) را شاد می کند، افزود: اجماع هیات‌ها بهترین کار فرهنگی است که می توان کارهای بزرگی بدین واسطه انجام داد.

 

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه در کشور مسجد خیلی کم داریم، افزود: بیش از 700 مسجد در مناطق مرزی در دست احداث داریم، اما اگر مساجد زیادی بسازیم و همه مسجدها پر از نمازگزار شود تا دلها یکی و متحد نباشد زیبا نخواهد بود، لذا بهترین چیز برای اتحاد قلب ها حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است.

 

وی با بیان اینکه اساس و حقیقت دین بر پایه جلوه محبت و برادری است، تصریح کرد: تمام دین بر پایه محبت اهل بیت علیه السلام است، بعد از شهادت پیامبر صلی الله علیه وآله ظاهر دین رونق گرفت اما عده زیادی از اصحاب پیامبر جهنمی شدند.

 

حجت الاسلام بی آزار با بیان اینکه منافق از کافر بدتر است، افزود: امت بعد از پیامبر صلی الله علیه وآله یک حقیقت را کنار گذاشتند و این باعث شد تا کارشان به کفر برسد.

 

وی با بیان اینکه همانطور که تن بدون روح قیمت ندارد و باید دفن کرد، دین ما یک تن دارد و یک روح و جان؛ که اگر روح و جان در دین قرار نگیرد آن دین به درد نمی خورد، افزود: اساس اسلام حب اهل بیت علیه السلام است و جان و روح دین ما اصل محبت و ولایت است که اگر از ما بگیرند چیزی از دین باقی نمی ماند.

 

این کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه حضرت فاطمه سلام الله علیها خود را فدای ولایت کرد، افزود: الان هم دشمن می خواهد به ولایت ضربه بزند، اما باید بدانند تا فرزندان حضرت زهرا در کشور هستند، به اهداف خود نخواهند رسید.

 

حجت الاسلام بی آزار با بیان اینکه خط مقدم انقلاب اسلامی ایران فاطمیه است، گفت: باید فاطمیه ها در کشور عاشورایی برگزار شود و این با اتحاد و یکپارچگی هیات های مذهبی حاصل می شود.

 

وی با بیان اینکه امروز دشمن بیرونی و نفاق داخلی می‌خواهند یک بار دیگر جام زهر را به رهبری دهند، افزود: برخی ها امروز می خواهند رهبری را مجبور به سازش با استکبار جهانی کنند، اما اینها بدانند که مگر جوانان فدایی سید علی مرده باشند که اینها بتوانند خیال خام خود را اجرایی کنید.

 

این کارشناس مذهبی با تاکید بر اینکه ما بر سر ولایت و ولی با هیچ احدی تعارف نداریم، افزود: نفوذی های داخلی نمی توانند با فشار بر مردم عقل معاد آنها را بگیرند، ملت ایران هرگز معاد را فدای معاش نخواهد کرد، لذا ملتی که برای دفاع از انقلاب و اسلام خون داده، هرگز اجازه نخواهد داد تا دشمن به اهداف خود برسد.

انتهای پیام/

شبستان
(شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷) ۱۲:۵۰
https://news.masjed.ir/u/jtx
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید