چهارشنبه / ۳ بهمن ۱۳۹۷ / ۲۰:۲۰
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۳۴۳۱۷
گزارشگر : محسن عزیزی
با صدور بیانیه‌ای اعلام شد؛

واکنش گروه‌های مقاومت فلسطین به تجاوزات اخیر اسرائیل

گروه‌های مقاومت فلسطین در واکنش به تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به باریکه غزه بیانیه‌ای صادر کرده و گفتند که رویارویی با اشغالگران را تشدید می‌کنند.

(چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۷) ۲۰:۲۰
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین؛ گروه‌های مقاومت فلسطین، رژیم صهیونیستی را مسئول تبعات حمله به غزه و شهادت محمود نباهین (مجاهد فلسطینی) دانسته و تأکید کردند که مقاومت هرگز از حق خود در دفاع از ملت فلسطین دست نمی‌کشد.

در این بیانیه آمده است که سرکوب اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی هرگز موجب تضعیف عزم و اراده آنان نخواهد شد و در برابر این جنایت‌ها، ملت فلسطین باید رویارویی با اشغالگران را در تمام میادین و زمینه‌ها تشدید کند.

گروه‌های مقاومت تأکید کردند که مسئله اسرا در رأس اولویت‌های آنها قرار دارد و آنان با قدرت به دفاع ادامه می‌دهند. این گروه‌ها خواستار مداخله فوری تمام نهادها و سازمان‌های حقوقی برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی و قدس شریف و برملا کردن جنایات این رژیم علیه ملت فلسطین شدند.

آنها همچنین نسبت به نادیده گرفتن محاصره ظالمانه و جائرانه نوار غزه که تمامی بخش‌های زندگی ساکنان این منطقه را تحت‌الشعاع قرار داده است، هشدار داده و تأکید کردند که هرگز اجازه نمی‌دهیم ملت فلسطین در سایه سکوت کشورهای عربی و جامعه جهانی، تحت ظلم و گرسنگی قرار داشته باشد و به تظاهرات بزرگ بازگشت (تظاهراتی صلح‌آمیز و به مناسبت روز سرزمین فلسطین) تا تحقق تمام اهداف آن از جمله لغو محاصره ادامه می‌دهیم.

گروه‌های مقاومت فلسطین اقدام تشکیلات خودگردان فلسطین به آزادی عصام عقل، جنایتکاری که مسئول فروش اراضی فلسطینی به یهودیان است و ادامه بازداشت‌های سیاسی در کرانه باختری را به شدت محکوم کردند.

در بخش دیگری از این بیانیه، جانبداری صریح آمریکا از رژیم صهیونیستی و قطع کمک مالی به فلسطینی‌ها به شدت محکوم و تأکید شده است که ما هرگز تسلیم باج‌خواهی‌های آمریکا نمی‌شویم و هیچ معامله یا توافقی که به حقوق و اصول ملی فلسطین ضربه بزند، را نخواهیم پذیرفت.

گروه‌های مقاومت فلسطین در پایان، تجاوزات و حملات مکرر دشمن صهیونیستی به خاک سوریه را محکوم و تأکید کردند که رژیم اشغالگر صهیونیستی، دشمن سراسر امت است و باید همه برای به شکست کشاندن توطئه‌های این رژیم بسیج شوند و دست به دست هم دهند.

(چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۷) ۲۰:۲۰
https://news.masjed.ir/u/nuP
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید