چهارشنبه / ۳ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۰:۲۸
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۳۴۳۰۹
گزارشگر : ایده ایده
حجت الاسلام صداقت:

قریب به 500 مسجد تهران میزبان مراسمات دهه فجر هستند

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد از برپایی ویژه‌برنامه‌های دهه فجر در 500 مسجد محوری استان تهران و برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی با همکاری بسیج، خبر داد.

(چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۷) ۱۰:۲۸

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی صداقت، معاون فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد در گفت‌وگو با ایکنا درباره برنامه‌های مساجد در دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: 500 مسجد محوری در استان تهران و 40 مسجد که مبدأ نهضت امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی بوده‌اند، میزبان برنامه‌های ویژه دهه فجر در استان تهران هستند.

وی در ادامه گفت: جزئیات این برنامه‌ها به مرور در پایگاه تخصصی مسجد به نشانی http://www.masjed.ir قرار می‌گیرد و برای علاقه‌مندان قابل استفاده خواهد بود. برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب با همکاری بسیج یکی از این برنامه‌ها است که در تعداد مشخصی از مساجد اجرا می‌شود. بسیاری از مساجد نیز جلسات بصیرت‌افزایی را برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب مدنظر دارند که از چند روز پیش از دهه فجر، آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام صداقت با اشاره به جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار کرد: این جلسه روز سه‌شنبه، دوم بهمن‌ماه با حضور حجت‌الاسلام نوری‌زاده، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد، حجت‌الاسلام محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و دیگر اعضا در مجتمع محراب برگزار شد و علاوه بر بحث‌های مختلف درباره برنامه‌های چهلمین فجر انقلاب اسلامی و راهپیمایی باشکوه 22 بهمن‌ماه، درباره برنامه‌های مساجد در این دهه نیز گفت‌وگو به عمل آمد.

معاون فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد در پایان گفت: کارگروه «مساجد» در ستاد گرامیداشت دهه فجر در سطح کشوری با محوریت دبیر ستاد عالی کانون‌های مساجد راهبری می‌شود اما در استان تهران، نقش مرکز رسیدگی به امور مساجد در این کارگروه پررنگ‌تر است و سعی می‌کنیم با همکاری همه اعضای مسجد اعم از ائمه جماعات، کانون‌های مساجد، بسیج، و ... برنامه‌های شایسته‌ای برای دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار کنیم.

انتهای پیام/

ایکنا
(چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۷) ۱۰:۲۸
https://news.masjed.ir/u/h5f
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید