یکشنبه / ۳۰ دی ۱۳۹۷ / ۱۲:۵۴
سرویس : دین و اندیشه
کد خبر : ۳۴۲۹۲
گزارشگر : ایده ایده
همزمان با فاطمیه اول

برنامه‌های مسجد جامع نبی اکرم(ص) اعلام شد

امام جماعت مسجد جامع نبی اکرم(ص) خبرداد: مراسم سوگواری در فاطمیه اول همراه با با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد جامع نبی اکرم(ص) برگزار می‌شود.

(یکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷) ۱۲:۵۴
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، آیت‌الله«ضیاءالدین نجفی» امام جماعت مسجد جامع نبی اکرم(ص) در گفت‌و‌گو با شبستان گفت: مراسم سوگواری در ایام فاطمیه، طبق سنوات پیشین، با حضور استادان و طلاب حوزه علمیه نبی اکرم(ص) و عموم مردم در مسجد جامع نبی اکرم(ص) نیز برگزار می شود.
 
امام جماعت مسجد جامع نبی اکرم(ص) افزود: مراسم سوگواری در فاطمیه اول همراه با با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در  مسجد جامع نبی اکرم(ص) برگزار می‌شود.
 
آیت‌الله نجفی در ادامه درباره برنامه های هفتگی مسجد جامع نبی اکرم(ص) خاطرنشان کرد: شنبه ها، حدیث کساء؛ سه شنبه ها، دعای توسل؛ پنج شنبه ها نیز دعای کمیل؛ و جمعه ها، زیارت آل یاسین، پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، در مسجد جامع نبی اکرم(ص)،  قرائت می شود.
 
امام جماعت مسجد مسجد جامع نبی اکرم(ص) افزود: جلسات بیان احکام شرعی، یک شنبه ها، و تفسیر قرآن و درس اخلاق، دوشنبه ها، توسط بنده، پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، در مسجد جامع نبی اکرم(ص)، برگزار می شود.
 
تولیت حوزه علمیه نبی اکرم(ص) خاطرنشان کرد: به دیل همجواری حوزه علمیه با مسجد جامع نبی اکرم(ص)، استادان و طلاب این حوزه در نماز جماعت و برنامه های این خانه خدا شرکت می کنند.
 
یادآور می‌شود، مسجد جامع نبی اکرم(ص) در تهران، خیابان پیروزی، خیابان نبرد، بلوار نبی اکرم(ص) واقع شده است.
شبستان
(یکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷) ۱۲:۵۴
https://news.masjed.ir/u/k54
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید