شنبه / ۲۹ دی ۱۳۹۷ / ۰۰:۳۳
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۳۴۲۸۱
گزارشگر : محسن عزیزی

مهاجمان در اقدامی اهانت آمیز اعضای بدن خوک را جلوی مسجدی در هند ریختند

گروهی از افراد ناشناس که چهره هایشان را پوشانده بودند، درحالی که کیسه ای از باقی مانده های خوک در دست داشتند روبروی مسجدی در هندوستان توقف کرده و پس از خالی کردن کیسه روبروی مسجد از محل گریختند.

(شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷) ۰۰:۳۳
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، یک گروه از افراد ناشناس با پرتاب زباله های گوش و پای خوک روبروی مسجدی در هندوستان، به ساحت این مکان مقدس اهانت کرده و گریختند.

گفته می شود این اتفاق نیمه شب دوشنبه 14 ژانویه در شهر ناگور در منطقه تامیل نادو در هندوستان رخ داد و باقیمانده های نجس خوک در مقابل مسجد جامع این شهر ریخته شد. با این حال منابع پلیس اعلام کرده اند که مظنونین با استفاده از تصاویر دوربین های مداربسته دیده شده اند و قابل شناسایی می باشند.

این افراد درحالی که صورت هایشان را پوشانده بوده و باقیمانده های نجس خوک را در یک کیسه حمل می کرده اند جلوی مسجد توقف کرده، و پس از خالی کردن کیسه روبروی این مرکز اسلامی از محل گریخته اند. نمازگزارانی که صبح سه شنبه برای اقامه نماز صبح به مسجد آمده اند آشغال های خوک را مشاهده کرده اند.

پلیس منطقه ای هند تحقیقاتی را در این زمینه آغاز کرده و متهمان را یک گروه از جوانان در روستای بیندور اعلام کرده است. مردم محلی از پلیس خواسته اند که متهمان را بلافاصله بازداشت کنند.

 
 
 
 
(شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷) ۰۰:۳۳
https://news.masjed.ir/u/m5G
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید