شنبه / ۲۹ دی ۱۳۹۷ / ۰۰:۲۸
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۳۴۲۷۹
گزارشگر : محسن عزیزی

اسلام ستیزان پگیدا تجمع ارعاب کننده در اطراف مسجدی در هلند برگزار کردند

گروه اسلام هراسان پگیدا روز گذشته با برگزاری یک تجمع خصومت آمیز به همراه نشان دادن یک فیلم ضداسلامی روبروی مسجدی در هلند، سعی در تحریک نمازگزاران و جامعه اسلامی داشتند.

(شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷) ۰۰:۲۸
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، گروه اسلام هراس راست افراطی پگیدا، اواخر روز چهارشنبه یک تجمع ضداسلامی خصومت آمیز در جلوی مسجدی در هلند برگزار کردند.

این تجمع روبروی مسجد ابوبکر صدیق در شهر اوترخت در هلند که معمولا مسلمانان مراکشی تبار در آنجا رفت و آمد دارند، برگزار شد. در این گردهمایی برخی اعضای پگیدا سخنرانی های ضداسلامی ارائه داده و همچنین یک فیلم اهانت آمیز و ضداسلامی به نمایش گذاشتند.

در همین راستا در اطراف مسجد، اقدامات امنیتی شدید، از جمله نصب و راه اندازی موانع بزرگ برقرار شده و نیروهای پلیس از ترس تحریک خشونت از سوی تظاهرکنندگان به محل اعزام شدند؛ پس از پایان این تجمع نیز برخی از راهپیمایان از پشت موانع با نیروهای امنیتی برخورد داشته و پلیس دو نفر را بازداشت کرد.

جمال حوری مدیر روابط عمومی مسجد به خبرنگاران گفت که پگیدا عمدا سعی در تحریک مردم دارد.

حوری گفت: حتی مکانی را هم که برای تظاهرات انتخاب کرده بودند تحریک کننده بود، مقامات مسجد و جامعه اسلامی نیز تصمیم گرفتند به دام تحریک های آن ها اسیر نشده و کاملا آن ها را نادیده بگیرند.

وی افزود: این بهترین پاسخی است که ما می توانیم به آن ها بدهیم. زیرا توجه به آن ها می تواند به نفع آن ها تمام شود.

(شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷) ۰۰:۲۸
https://news.masjed.ir/u/jpk
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید