دوشنبه / ۱۰ دی ۱۳۹۷ / ۱۰:۴۳
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۳۴۱۳۵
گزارشگر : ایده ایده
وصیت یک شهید به همسرش

مرتب بچه‌ها را به مساجد ببر تا فرد مفیدی برای جامعه ما باشند

شهید «سید کریم حسینی» در وصیت خود خطاب به همسرش میگوید: همسر عزیزم از بچه‌ها به خوبی نگهداری کن و آن‌ها را در راه فراگیری علم و دانش یاری نما و مرتب آن‌ها را به مساجد ببر تا فرد مفیدی برای جامعه ما باشند.

(دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷) ۱۰:۴۳

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، شهید «سید کریم حسینی» از شهدای هشت سال دفاع مقدس کشورمان است.

او هر وقت از جبهه بر می گشت به خانواده ی خود خیلی اهمیت می داد و به آن ها کمک می کرد. عصرها دست دو فرزندش را می گرفت و آن ها را به تفریح می برد.


شهید در خانواده ای مذهبی در شهر رهنان به دنیا آمد. دوران تحصیلات ابتدایی وی در رهنان بود. نزد پدرش کشاورزی می نمود. در سال 1355 ازدواج کرد. با توجه به وضعیت جامعه ی آن روز و فساد و فحشایی که همه ی جامعه را فرا گرفته بود، مراسم ازدواج او در نهایت سادگی و بر اساس موازین شرع مقدس اسلام برگزار گردید. بعد از یک سال خداوند فرزندی به او اعطا کرد اما بر اثر بیماری چند ماه بد از تولد از دنیا رفت. همسرش می گوید بعد از مراسم خاکسپاری، آنقدر ناراحت بود که درب اتاق را بست و دور از چشم همه گریه می کرد.


فرازهایی از وصیت‌نامه این شهید بزرگوار به شرح زیر است.

بار الها به جبهه آمدم تا تکلیف خود را ادا کنم و از من راضی باشی، اما افسوس که نتوانستم که مأموریت خود را به نحو احسن انجام دهم که به تو نزدیک تر شوم و از من راضی باشی. همسر عزیزم از بچه ها به خوبی نگهداری کن و آن ها را در راه فراگیری علم و دانش یاری نما و مرتب آن ها را به مساجد ببر تا فرد مفیدی برای جامعه ی ما باشند.

انتهای پیام/

 

میزان
(دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷) ۱۰:۴۳
https://news.masjed.ir/u/jii
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید