یکشنبه / ۱۱ آذر ۱۳۹۷ / ۱۸:۲۴
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۳۳۸۶۱
گزارشگر : ایده ایده
امام جماعت مسجد امام خمینی(ره):

قرآن باید از مساجد به گوش مردم برسد

امام جماعت مسجد امام خمینی(ره) بازار تهران گفت: قرآن باید از مساجد به گوش مردم برسد زیرا مسجد بهترین پایگاه برای انتشار نور قرآن است.

(یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷) ۱۸:۲۴
به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از شبستان، آیت‌الله حسن عالمی در آیین افتتاحیه دارالقرآن الکریم مسجد امام خمینی(ره) که روز(شنبه 10 آذرماه) در محل این مسجد برگزار شد با بیان اینکه مسجد دارای جایگاهی مهم در نگاه دین است، گفت: ابلاغ دین در مراحل مختلف از مساجد انجام شد همان‌طور که پیامبر اسلام در یکی از اولین اقدامات خود مسجد نبی را ساختند.

 

وی افزود: مسجد جایگاهی است که باید از آنجا تقوا برخیزد زیرا قرآن مسجد را بنیان‌شده بر اساس تقوا معرفی کرده است.

 

امام جماعت مسجد امام خمینی (ره) در ادامه با بیان اینکه قرآن باید از مناره مساجد به گوش مردم برسد، خاطرنشان کرد: ما چندی پیش به این نتیجه رسیدیم که بهتر است نوای قرآن به صورت زنده و نه از طریق رادیو یا نوار از این مسجد به گوش مردم برسد لذا حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد درچه‌ای که صاحب رتبه‌های برتر قرآنی در سطوح ملی و بین‌المللی است را به عنوان موذن و قاری راتب مسجد امام خمینی (ره) منصوب کردیم.

 

وی گفت: همه‌ روزه برنامه‌های قرآنی و دوره‌های آموزش قرآن کریم در دو نوبت صبح و بعدازظهر در دارالقرآن الکریم مسجد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

(یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷) ۱۸:۲۴
https://news.masjed.ir/u/hwe
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید