سه شنبه / ۲۹ آبان ۱۳۹۷ / ۱۱:۵۶
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۳۷۴۸
گزارشگر : ایده ایده
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم:

مرکز رسیدگی به امور مساجد از یادگارهای ارزشمند رهبر انقلاب است

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان به اینکه مرکز رسیدگی به امور مساجد یکی از یادگارهای ارزشمند مقام معظم رهبری است، گفت: فعالیت‎ها و اقدامات این مرکز نشان می‎دهد که مرکز رسیدگی به امور مساجد در موضوع مسجد و مدیریت آن به صورت اساسی فعالیت کرده است.

(سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷) ۱۱:۵۶

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه شهر تبریز ضمن بازدید از نمایشگاه تخصصی مدیریت در خصوص این نمایشگاه گفت: من از قبل با فعالیت‎های مرکز رسیدگی به امور مساجد تهران آشنا بودم اما به این اندازه که امروز پی‎بردم، ‎اعتراف می‎کنم که نمی‎دانستم.

وی با اشاره به اینکه مرکز رسیدگی به امور مساجد یکی از یادگارهای ارزشمند مقام معظم رهبری است که مسئولیت این مرکز از سال ۹۰ به عهده حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبری سپرده شده است؛ افزود: فعالیت‎ها و اقدامات نشان می‎دهند که مرکز رسیدگی به امور مساجد در این موضوع به صورت اساسی فعالیت کرده است.

    مرکز رسیدگی به امور مساجد یکی از یادگارهای ارزشمند مقام معظم رهبری است

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم، تصریح کرد: باتوجه به آنچه که امروز ما در نمایشگاه دیدیم، از دفتر مقام معظم رهبری می‎خواهیم تا به استحضار ایشان برسانند که این مرکز، به امور مساجد کشور تبدیل شود و باتوجه به تجربیات ارزشمندی که اینجا به دست آمده، سطح کشور بتواند از این تجربیات استفاده کند.

وی با بیان اینکه مسجد یک مرکز مهم فرهنگی است که در گذشته و در زمان پیامبر(ص) مرکز رسیدگی به دین و دنیای مردم بود، گفت: امیدواریم که این مرکز تنها یک مرکز ویژه تهران نباشد و در وسعت سراسر کشور فعالیت خود ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: رشد مخاطب مسجدی به اندازه رشد امکانات موجود نیست

                    نمایشگاه تخصصی مدیریت مسجد یک سیر تکاملی دارد

                    ریشه‌های نخبگان انقلابی دانشگاه به مساجد می‌رسد

(سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷) ۱۱:۵۶
https://news.masjed.ir/u/ieu
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید