سه شنبه / ۲۰ آذر ۱۳۹۷ / ۱۸:۱۴
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۳۳۶۵۳
گزارشگر : ایده ایده
شهردارمنطقه۱۳ مطرح کرد:

کسب رضایتمندی شهروندان در گرو ارتباط مستمر با مساجد

شهردارمنطقه۱۳ بر لزوم تعامل میان مساجد و مدیریت شهری تاکید کرد و گفت: رضایتمندی شهروندان به برکت ارتباط مستمر با مساجد کسب می شود.

(سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷) ۱۸:۱۴

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13،نشست فصلی ائمه جماعات با حضور شهردار منطقه ۱۳، رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران و مسئول رسیدگی به امور مساجد شرق تهران، ائمه جماعات مساجد منطقه برگزار شد.

مرتضی رحمان زاده در این نشست گفت:با توجه به نقش مهم تقویت تعامل میان مساجد و مدیریت شهری و به منظور و به منظور بررسی  هر چه بهتر مسایل و مشکلات شهروندان، دور جدید بازدید مساجد آغاز شده است که با حضور در مساجد و استفاده از نقطه نظرات ائمه جماعات، پای صحبت ها و دغدغه های مردم نشسته و به مطالبات آنها رسیدگی می کنیم.
 
شهردار منطقه ۱۳ افزود:برگزاری جلسات منظم و هدفمند در مساجد منطقه 13  ضمن اینکه به سایر مناطق، تسری یافته، باعث شده به برکت ارتباط نزدیک با شهروندان، سامانه های 1888 و 137 منطقه حائز رتبه های برتر شوند.
 
حجت الاسلام صادق زاده هم در این نشست با بیان اینکه نقش مشارکت، حمایت و همفکری ائمه جماعات در حل معضلات و مشکلات شهری بی بدیل است، از روحانیون خواست در موضوعات و مسائل شهری همراه مدیریت شهری باشند.
 
وی ایجاد آرامش و جلوگیری از انحرافات اجتماعی در وضعیت فعلی را  از وظایف اصلی روحانیون  دانست و افزود: مساجد به عنوان پایگاه فرهنگی و اجتماعی محلات به دنبال این موضوعات بود.
(سه شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷) ۱۸:۱۴
https://news.masjed.ir/u/hrs
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید