دوشنبه / ۲۱ آبان ۱۳۹۷ / ۲۲:۵۸
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۳۳۶۴۷
گزارشگر : ایده ایده
در راستای پیوند مسجد و مدرسه

مسابقات فرهنگی و هنری در مساجد ناحیه شهید نواب صفوی(ره) برگزار می‌شود

مسابقات قرآن، انشاء، نماز، اذان، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه مدارس شهر تهران در مساجد منتخب و مستعد نواب شهید نواب صفوی برگزار می شود.

(دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷) ۲۲:۵۸

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، در راستای طرح پیوند مسجد و مدرسه، جلسه ای با حضور رئیس اداره قرآن و عترت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و مدیر ناحیه شهید نواب صفوی (ره) در دفتر این ناحیه تشکیل شد.

 

در این دیدار که با حضور کارشناسان مسئول اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد، در زمینه برنامه های مشترک برای ارتقاء همکاری این دو نهاد مقدس بحث و تبادل نظر شد.

 

طرح پیوند مسجد و مدرسه و رفع موانع حضور دانش آموزان در مساجد و استفاده حداکثری از ظرفیت مساجد برای اجرای برنامه های فرهنگی و تربیتی محور این مباحث بود.

 

بنابرگزارش روابط عمومی ناحیه شهید نواب صفوی (ره) در این جلسه مقرر شد، با همکاری و هماهنگی نواحی مرکز رسیدگی به امور مساجد و مناطق آموزش و پرورش شهر تهران مسابقات قرآن، انشاء، نماز، اذان، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه مدارس شهر تهران در مساجد منتخب و مستعد برگزار شود.

 

در این نشست از الگو سازی و زحمات مجموعه مدیریت آموزش و پرورش منطقه ۱۰ در رابطه با تعامل موفق با مساجد این منطقه تقدیر شد.

(دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷) ۲۲:۵۸
https://news.masjed.ir/u/l9n
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید