یکشنبه / ۶ آبان ۱۳۹۷ / ۲۲:۰۵
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۳۴۷۶
گزارشگر : ایده ایده
امام جماعت مسجد نوروززاده:

ثبت‌نام کلاس‌های علوم دینی مسجد نوروززاده آغاز شده است

امام جماعت مسجد نوروززاده گفت: ثبت‌نام کلاس‌های علوم دینی و مهارتی مکتب‌الائمه (ع) این مسجد در سطوح مقدماتی و پیشرفته آغاز شده است

(یکشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷) ۲۲:۰۵

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از شبستان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اسدی، امام جماعت مسجد نوروززاده محله خراسان تهران با بیان اینکه مساجد باید کانون همه فعالیت‌های دینی، انقلابی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی جامعه باشند، گفت: رویکرد ما در مسجد نوروززاده استفاده از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری فعالیت‌ها و برنامه‌های گوناگون به‌ویژه برای نسل جوان و با هدف جذب آنان به آموزه‌های قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.

وی افزود: ثبت‌نام کلاس‌های علوم دینی و مهارتی مکتب ‌الائمه (ع) این مسجد در سطوح مقدماتی و پیشرفته آغاز شده است.

امام جماعت مسجد نوروززاده ادامه داد: این کلاس‌ها در رشته‌های فراغت، تجوید و حفظ قرآن کریم؛ آموزش فقه و احکام دینی، اعتقادات و اخلاق اسلامی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مکتب‌الائمه (ع) مسجد نوروززاده همچنین کلاس‌های علمی در رشته‌های آموزش رایانه و زبان انگلیسی از سطوح مقدماتی تا پیشرفته برگزار می‌کند.

اسدی گفت: مکتب‌الائمه (ع) مسجد نوروززاده همچنین کلاس‌های ورزشی و تفریحی در رشته‌های فوتبال، فوتبال دستی، استخر، پینگ پنگ، بدمینتون و شنا و همچنین رشته مفرح پلی استیشن 4 برگزار می‌کند.

وی افزود: پایگاه بسیج مسجد نوروززاده این کلاس‌ها را در قالب واحدی به نام مکتب‌الائمه (ع) برگزار می‌کند و تمامی کلاس‌ها رایگان هستند.

(یکشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷) ۲۲:۰۵
https://news.masjed.ir/u/hrz
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید