جمعه / ۴ آبان ۱۳۹۷ / ۰۱:۲۶
سرویس : سیاسی و اقتصادی
کد خبر : ۳۳۴۴۹
گزارشگر : ایده ایده
امام جمعه شهر قدس:

دستاوردهای انقلاب به صورت فضاسازی شهری و کتاب به مردم ارائه می‌شود

امام جمعه شهر قدس گفت: دستاوردهای انقلاب توسط مسئولین شهر قدس جمع آوری می شود.

(جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷) ۰۱:۲۶

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از مهر، حجت الاسلام رضا جوکار پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی قدس که با حضور حجت الاسلام سیدمحسن محمودی، رییس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان تهران در دفتر امام جمعه برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: مسئولان اجرایی کاری کنند که مردم در جریان دستاورد های انقلاب اسلامی قرار بگیرند و به این دستاورد ها در جمهوری اسلامی ایران افتخار کنند.


جوکار در ادامه افزود: با هماهنگی انجام شده در شهرستان قدس همه دستاورد های انقلاب اسلامی در این شهرستان جمع آوری می شود و به صورت فضاسازی شهری و کتاب به مردم این خطه ارائه خواهد شد.


امام جمعه شهر قدس از عدم پوشش رسانه ای در این شهرستان اعتراض کرد و گفت: نبود دفتر خبر و صداوسیما در شهرستان قدس مشکلاتی را به وجود آورده است و خبرها در این شهرستان در جامعه پخش نخواهد شد و این یک گلایه است که خبرنگاران و اصحاب رسانه به داد این شهر برسند.


جوکار در خصوص فعالیت این شهرستان بیان داشت: ۲ طرح در سال ۱۳۹۷ عملی شده است میزخدمت در نمازجمعه یک کمک به نمازگزاران است که هر هفته یک مدیر به عنوان سخنران قبل از خطبه ها حضور پیدا می کنند و معاونین و مسئولان مربوطه آن اداره هم بعداز نمازجمعه پاسخگوی سوالات و مشکلات مردم هستند.


وی در ادامه خاطر نشان کرد: حضور امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولان اجرایی در مساجد محله یک کارهای جهادی است که شهرقدس آن را عملیاتی کرده است؛ مسئولان باید به سمت مردم بروند و حرف دل آنها را بشوند و با حضور مسئولان مشکلات آنها برطرف و حل بشود این همان انقلاب مردمی و اسلامی است که باید در سراسر کشور این طرح عملی بشود.


امام جمعه شهرقدس اظهار داشت: با هماهنگی های انجام شده امیدواریم که به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ۴۰طرح نو و جدید در طول سال در شهرستان قدس انجام بشود که یک طرح جدید محسوب می شود.

(جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷) ۰۱:۲۶
https://news.masjed.ir/u/lag
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید