سه شنبه / ۱ آبان ۱۳۹۷ / ۱۳:۵۸
سرویس : سیاسی و اقتصادی
کد خبر : ۳۳۴۲۴
گزارشگر : ایده ایده
آیت الله صدیقی در مسجد جامع ازگل:

بی‌درایتی لیبرالها مملکت را به این روزگار مبتلا کرده‌ است

آیت الله صدیقی با بیان این که مملکت با اجرای دستورات الهی ضرر نمی کند، گفت: تمام مشکلاتی که داریم به خاطر غرب‌پرستان، آمریکاپرستان و لیبرال‌های بی‌درایتی است که مملکت را به این روزگار مبتلا کرده‌اند.

(سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷) ۱۳:۵۸

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از رسا،‌ آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در مراسمی که در مسجد جامع ازگل برگزار شد، گفت: خداوند عزیز منت گذاشته و انسان را در مسیر ایمان قرار داده تا در ادعای ایمان خود بازنگری کند، در غیر این صورت ایمان او ادعایی بیش نیست.

 

وی افزود: مومنین واقعی کسانی هستند که قلباً دلداده خدا و پیامبر اکرم(ص) هستند و در راه خدا جهاد می‌کنند؛ کسی که از جان و مال خود می‌گذرد قطعاً دلیلی غیر از عشق و محبت به خدا نمی‌تواند داشته باشد؛ عاشق واقعی باید گفتار و رفتار هماهنگ داشته باشد.

 

امام جمعه موقت تهران ابراز داشت: اگر باطن و ظاهر انسان و حرف و عمل او یکدیگر را تصدیق نکند در واقع نوعی نفاق و منشأ غضب پروردگار خواهد بود؛ در امتحانات و آزمایشات الهی، ریزش طبیعی است و عده‌ای که تنها ادعای ایمان و عشق به خدا را دارند از مومنین واقعی مشخص و جدا می‌شوند.

 

وی در ادامه بیان داشت: کسی که می‌خواهد حبیب و محبوب خدا باشد باید از جان و مال گذشته و اهل جبهه‌های نبرد با دشمنان درونی و بیرونی باشد.

 

آیت الله صدیقی اظهار داشت: اربعین برای خودسازی است و انسان را در برابر نفس خبیث پیروز می‌کند؛ چله در سیره ائمه معصومین از اهمیت زیادی برخوردار است و سبب تثبیت خلقیات، رفتار و افکار نیک و خداپسند در آدمی می‌شود.

 

وی افزود: یک چله گذشت که جابربن عبدالله انصاری حیات امام حسین(ع) را اعلان کرد و محل قبر شریف و بدون نشان حضرت سیدالشهدا(ع) را شناسایی کرد و از آن روز این مکان عزیز شمع دل‌های پروانه‌ای است که به سوی ایشان پر می‌کشند.

 

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: آنچه امروز در اربعین مشاهده می‌کنیم، تائید کننده معجزه حضرت زینب(س) است و از آن روز بر این بانوی بزرگوار روشن و بدیهی بود که این شمع خاموش شدنی نیست، این آفتاب غروب ندارد و زمان هر چه بگذرد به شکوه و جلال حضرت سیدالشهدا(ع) می‌افزاید.

 

آیت الله صدیقی اظهار داشت: ما نیز باید در زندگی مانند امام حسین(ع) صداقت داشته باشیم، مراقب باشیم گرانی‌ها، عملکرد نادرست برخی مسؤولان و خیانت آنها به دین ما لطمه وارد نکند، مواظب باشیم که قضاوت بیجا نکنیم که انقلاب و دین نتوانست زندگی مردم را اداره کند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: هیچ گاه مملکت با اجرای دستورات الهی ضرر نخواهد کرد؛ تمام مشکلاتی که داریم به خاطر غرب‌پرستان، آمریکاپرستان و لیبرال‌های بی‌درایتی است که مملکت را به این روزگار مبتلا کرده‌اند؛ ان شاءالله خون سیدالشهدا(ع) این مملکت را نجات خواهد داد و دست آنها را قطع خواهد کرد.

انتهای پیام/

(سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷) ۱۳:۵۸
https://news.masjed.ir/u/kkw
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید