دوشنبه / ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ / ۱۶:۴۴
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۳۰۲۹
گزارشگر : ایده ایده
به همت مسجد حضرت ابوالفضل(ع)

اولین مدرسه مسجد محور در شهر ری راه اندازی شد

اولین مدرسه مسجد محور شهر ری، در مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام راه اندازی شد

(دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۷) ۱۶:۴۴

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، اولین مدرسه مسجد محور شهر ری درمقطع دوره اول ابتدائی پسرانه با هدف تربیت نیروهای مومن و دانای انقلابی، درسال تحصیلی۹۷_۹۸ راه اندازی می شود.

 
مدارس مسجد محور  با سابقه ۱۰ ساله، در برخی از شهرستان ها از جمله مشهد مقدس تاسیس شده و موفقیت های بسیاری در زمینه تربیت و آموزش داشته اند. کادر مجرب، علمی و مهارت آموزی و استعداد یابی از شاخصه های اینگونه مدارس است.
 
آموختن مهارت هایی مانند آشپزی، آموزش خیاطی و از این قبیل موارد برای دانش آموزان دختر و مهارت هایی مانند شناخت ابزار، پرورش گل و گیاه، معرق کاری، آشنایی با رایانه و ... برای متربیان پسر، استقبال خانواده ها و دانش آموزان در مدارس مسجد محور را افزایش داده است.

 

از مهم ترین عوامل جذب خانواده ها به مدارس مسجد محور فضای تربیتی و اطمینان از تربیت اسلامی و رشد معنوی فرزندان می باشد.

در این مدرسه متربیان علاوه بر دروس رسمی و ثبت نمرات و اعطای مدرک آموزش و پرورش، برخی دروس فوق برنامه مانند طب اسلامی و سنتی ، نجوم و مهارت هایی مانند معرق کاری، کشاورزی، سفال گری آموزش می بینند.

 علاقمندان جهت اطلاعات بیشتر و ثبت نام به مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام واقع در سه راه ورامین، بسمت میدان معلم خیابان شهید محبتی(بابک) مراجعه و یا با شماره  ۰۹۲۲۷۸۰۵۵۴۵ تماس حاصل نمایند.
اولین مدرسه مسجد محور شهر ری راه اندازی شد
(دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۷) ۱۶:۴۴
https://news.masjed.ir/u/pca
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید