یکشنبه / ۱۴ اَمرداد ۱۳۹۷ / ۱۲:۱۴
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۲۷۲۹
گزارشگر : ایده ایده
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

آزاد مردانی تربیت کنید که در برابر جاذبه‌های مادی نلغزند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در جمع مسئولان دانشگاه علوم انتظامی امین گفت: آزاد مردانی را تربیت کنید که هرگز در برابر جاذبه‌های مادی نلغزند.

(یکشنبه ۱۴ اَمرداد ۱۳۹۷) ۱۲:۱۴

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی در جمع فرماندهان، مسئولان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین، این دانشگاه را یکی از حساس‌ترین مراکز نیروی انتظامی عنوان و اظهار کرد: خدا را با همه وجودم شکرگزارم که در ماه‌های نخستین حضورم در ناجا، مورد عنایت و لطف نایب امام عصر(عج) قرار گرفتم و در یکی از حساس‌ترین مراکز نیروی انتظامی یعنی دانشگاه علوم انتظامی امین حضور دارم چرا که این دانشگاه یکی از مظاهر زیبای انقلاب اسلامی است.

بنا بر گزارش ایکنا، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به رهنمودها و تدابیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر تربیت جوانان متدین و انقلابی در قالب «مجاهدان فی سبیل الله» اشاره کرد و افزود: آزاد مردانی تربیت کنید که در برابر جاذبه‌های مادی هرگز نلغزند، محکم بایستند و هیچ جاذبه‌ا‌ی جز جاذبه معنو‌ی برای آن‌ها ارزشمند نباشد.

پیش از سخنان رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، سردار لطفعلی بختیاری فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین ضمن خوش‌آمدگویی گزارشی از فعالیت‌های دینی و انقلابی این دانشگاه ارائه کرد.

حضور در مقبره الشهداء دانشگاه علوم انتظامی امین قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس، بازدید از قسمت‌های مختلف دانشگاه و جلسه با فرمانده و رؤسای دانشکده‌ها از دیگر برنامه‌های رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در دانشگاه علوم انتظامی امین بود.

انتهای پیام/
(یکشنبه ۱۴ اَمرداد ۱۳۹۷) ۱۲:۱۴
https://news.masjed.ir/u/ntT
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید