سه شنبه / ۲ اَمرداد ۱۳۹۷ / ۱۳:۱۷
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۲۶۱۵
گزارشگر : ایده ایده
در راستای مشارکت در تربیت 10 میلیون حافظ قرآن

جلسه حفظ قرآن در مسجد لیلة‌القدر شرق تهران برپا می‌شود

جلسه حفظ قرآن کریم عصر روز چهارشنبه، سوم مردادماه در محل مسجد لیلة‌القدر شرق تهران افتتاح می‌شود.

(سه شنبه ۲ اَمرداد ۱۳۹۷) ۱۳:۱۷

به گزاراش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از ایکنا، با توجه به تدابیر «ستاد راهبری طرح ملی حفظ قرآن» و همسو با طرح «بشارت 1452» و در راستای مشارکت در تربیت 10 میلیون حافظ قرآن با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران و هیئت‌امنای مسجد لیلة‌القدر(از مساجد شرق تهران)، مقرر شد تا جلسه ثابت حفظ قرآن در این مسجد دایر شود.
مراسم افتتاحیه این جلسه ـ که زیر نظر منصور آقامحمدی، حافظ کل قرآن کریم دایر می‌شود ـ، سوم مردادماه از ساعت 19 در این مسجد برگزار خواهد شد.

برنامه حفظ ترتیبی با رویکرد حفظ کل قرآن و در ابتدا با محوریت جزء 30 آغاز می‌شود و در موقع مقتضی و مناسبت‌های مختلف برای ایجاد انگیزه در قرآن‌آموزان از حافظان مطرح اعم از اساتید برجسته و حافظان نوجوان و جوان دارای رتبه بین‌المللی و کشوری دعوت می‌شود.

در نظر است تا در این جلسات، ضمن ارائه برنامه حفظ قرآن، مفاهیم آیات و قرائت صحیح از نظر تجوید و صوت و لحن و آشنایی قرآن‌آموزان با نحوه حضور در مسابقات، آئین‌نامه مسابقات، حضور در محافل قرآنی داخل و خارج از کشور و ... نیز مطرح شود.

حضور تمامی علاقه‌مندان به حفظ قرآن در این دوره‌ها کاملاً آزاد و رایگان است.
یادآور می‌شود، این جلسه هر هفته روزهای چهارشنبه(نیمه اول سال قبل از نماز مغرب و عشاء و نیمه دوم سال بعد از نماز مغرب و عشاء) در محل مسجد لیلة‌القدر شرق تهران برپا خواهد شد.

انتهای پیام/

(سه شنبه ۲ اَمرداد ۱۳۹۷) ۱۳:۱۷
https://news.masjed.ir/u/m8u
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید