جمعه / ۲۹ تیر ۱۳۹۷ / ۲۱:۰۸
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۲۵۳۹
گزارشگر : ایده ایده
در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) تهرانپارس

مرکز تخصصی حفظ قرآن محله تهرانپارس افتتاح شد

مراسم افتتاحیه مرکز تخصصی حفظ تهرانپارس همراه با جشن یکسالگی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت سروش مشکات، پنج‌شنبه، ۲۸ تیرماه برگزار شد.

(جمعه ۲۹ تیر ۱۳۹۷) ۲۱:۰۸

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از ایکنا، راسم افتتاحیه مرکز تخصصی حفظ قرآن محله تهرانپارس همراه با جشن یکسالگی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت سروش مشکات، پنجشنبه، ۲۸ تیرماه همراه با اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) تهرانپارس و با حضور حسینعلی شریف، مؤذن و پیشکسوت قرآنی کشورمان برگزار شد.
این مراسم با مؤذنی قاری نوجوان مؤسسه محمدرضا حاتمی آغاز شد و سپس نماز مغرب و عشار به امامت حجت الاسلام سیدرضا تدینی اقامه شد و در ادامه حجت الاسلام تدینی به بیان توضیحاتی درباره برپایی این مراسم پرداخت و سپس محمدهادی صلجو، کارشناس‌مجری شبکه قرآن و معارف سیما به اجرای برنامه پرداخت و سپس محمدرضا حاتمی، رتبه نخست تلاوت‌های مجلسی ویژه نوجوانان زیر ۱۶ سال به قرائت سوره قارعه و حمد به تقلید از استاد مرحوم عبدالباسط پرداخت.

مرکز تخصصی حفظ قرآن محله تهرانپارس افتتاح شد
در ادامه محمدامین حدادی، حافظ کشورمان به ارائه محفوظات و پاسخ به سؤالات حاضران در این مراسم پرداخت و سپس حسن اشرفی، قاری و مبتهل و معاون آموزش مؤسسه سروش مشکات به ابتهال‌خوانی و اجرای بخشی از تواشیح مرتبط با دهه کرامت پرداخت. در ادامه حجت الاسلام سرلک، پیرامون ضرورت فعالیت‌های قرآنی مطالبی را بیان و از فعالیت‌های مراکز خودجوشی چون مؤسسات قرآنی ـ مردمی حمایت کرد.
سپس مصطفی یادگاری، قاری بین‌المللی کشورمان آیاتی را تلاوت کرد و در ادامه مراسم تجلیل و تقدیر از ۲۰ نفر از قرآن‌آموزان برتر مؤسسه و «علی نامنی» و «علی طاق‌باز» به عنوان مردان اخلاق ترم‌های بهار و تابستان مؤسسه قرآنی سروش مشکات همراه با اهدای هدایا با حضور حسینعلی شریف، حسن اشرفی، بیژن زمانی، مصطفی یادگاری، حجج اسلام تدینی و احمدی و سروس ابوالفتحی برگزار شد.

مرکز تخصصی حفظ قرآن محله تهرانپارس افتتاح شد
بخش دیگر این مراسم مداحی مداح نوجوان سیدمحمدمهدی موسوی‌زاده بود. حسن ختام این مراسم نیز تلاوت قاری نوجوان امیرعلی یادگاری بود که با استقبال حاضران در این مراسم همراه بود.
در پایان حجت‌الاسلام تدینی، امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل(ع) تهرانپارس به نمایندگی از هیئت امنای مسجد و بسیج پایگاه مقاومت روح الله(ره) از خادمان قرآنی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت سروش مشکات تشکر کرد و حاضران را به حضور در جلسات قرآن مؤسسه دعوت و سپس دعای پایانی جلسه را قرائت کرد. سپس نرم‌افزار قرآنی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت سروش مشکات به حاضران اهدا شد.

مرکز تخصصی حفظ قرآن محله تهرانپارس افتتاح شد
یادآور می‌شود، این محفل قرآنی به بهانه افتتاح مرکز تخصصی حفظ تهرانپارس همراه با جشن یکسالگی مؤسسه سروش مشکات به همت امام جماعت و هیئت امنای مسجد حضرت ابوالفضل(ع) تهرانپارس و پایگاه بسیج روح الله(ره) برپا شد.

(جمعه ۲۹ تیر ۱۳۹۷) ۲۱:۰۸
https://news.masjed.ir/u/kjs
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید