چهارشنبه / ۲۷ تیر ۱۳۹۷ / ۱۲:۲۷
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۳۲۳۴۴
گزارشگر : ایده ایده
در طول دهه کرامت صورت گرفت

برگزاری ۱۴هزار جلسه تبلیغی در محافل دینی استان تهران

رئیس اداره فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری حدود ۱۴هزار جلسه تبلیغی در محافل دینی استان تهران به مناسبت دهه کرامت با رویکرد تحکیم بنیان خانواده خبر داد.

(چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۷) ۱۲:۲۷

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از مهر، هادی رضائی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک دهه بزرگداشت کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) گفت: از ۲۳ تیرآغاز شده است و تا ۳ مرداد ماه جاری، که دهه کرامت نامگذاری شده جمعاً ۱۳ هزار و ۸۰۰ جلسه سخنرانی از سوی شبکه تبلیغی استان تهران برنامه ریزی و به اجرا در می آید.

وی در ادامه اظهار داشت: از بین یک هزار و ۱۵۰ نفر از شبکه تبلیغی اعزامی، ۹۰۰ نفر مبلغ و ۲۵۰ مبلغ خانم هستند که در این ایام علاوه بر مراسم سخنرانی به تبیین سیره و سنت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) و راه های ترویج سبک زندگی اسلامی می پردازند و با این اقدام نقش بسیار زیادی در تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب طلاق خواهند داشت.

این مسئول فرهنگی یادآور شد:‌ مبلغین اعزامی به کانون های جمعیتی استان تهران اعزام شده و برنامه های مشاوره،‌ گفتمان دینی و مراسم دینی برای اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان و بانوان در پایگاه تابستانی به اجرا در خواهند آورد و پس از پایان این دهه نیز گزارش فعالیت های خود را در سامانه « سجام» ثبت می کنند.

رضائی خاطر نشان کرد: این برنامه از ۲۳ تیر ماه آغاز و تا ۳ مرداد جاری ادامه دارد و در این ۱۲ روز هر یک از مبلغین اعزامی روزانه حداقل یک جلسه تبلیغی و آموزشی خواهند داشت، که در مجموع ۱۳ هزار و ۸۰۰ جلسه تبلیغی و سخنرانی توسط این شبکه تبلیغی به اجرا در می آید.

رئیس اداره امور فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی استان تهران همچنین افزود: علاوه بر این گروه از مبلغین، برنامه هایی نیز توسط ۲ هزار و ۸۷۸ امام جماعت مستقر کانون های جمعیتی اعم از دستگاه های اجرائی، ادارات، کارخانجات، و شرکت ها و نیز ۱۶۳ روحانی مستقر مساجد روستایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
(چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۷) ۱۲:۲۷
https://news.masjed.ir/u/jsx
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید