دوشنبه / ۲۵ تیر ۱۳۹۷ / ۰۷:۵۹
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۲۲۹۸
گزارشگر : ایده ایده
رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران:

حمایت از ۷۶مسجد همنام امام رضا(ع)‌و حضرت‌معصومه(س)

رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران، گفت: همزمان با دهه کرامت و به منظور باشکوه‌تر برگزارشدن جشن‌های این ایام حمایت‌های ویژه‌ای از ۷۶ مسجد همنام امام رضا (ع) و حضرت معصومه (ع) در این شهر انجام می‌شود.

(دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۷) ۰۷:۵۹

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حجتالاسلام جواد صادقزاده در گفتگو با شبستان با اعلام برنامههایی که در تهران همزمان با ایام دهه کرامت برگزار میشوند، گفت: ۷۶ مسجد همنام با امام رضا (ع) و حضرت معصومه (ع) ویژه برنامههای دهه کرامت را به صورت خاص برگزار میکنند و مرکز فعالیتهای دینی شهرداری تهران حمایتهای ویژهای از این مساجد برای برگزاری با شکوه جشنهای دهه کرامت خواهد داشت.

وی بیان کرد: تولید و توزیع محصولات فرهنگی شامل کتاب و اینفوگرافیهای پرمحتوا و جذاب ویژه دهه کرامت همزمان با دهه کرامت و ایام بزرگداشت و ولادت امام رضا (ع) و دو امامزاده واجب التعظیم (ع) در دستور کار قرار میگیرند.

 

رئیس مرکز فعالیتهای دینی شهرداری تهران، بیان کرد: در رابطه با شخصیت بزرگوار امام هشتم هم تعدادی از شاخص‌های سبک زندگی امام رئوف (ع) و برخوردهای تربیتی آن حضرت بازگو می‌شوند.

 

یادآور میشود؛ از اول ذیالقعده همزمان با ولادت حضرت معصومه (ع) تا نهم  همین ماه همزمان با ولادت امام رضا (ع) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.

حمایت از ۷۶ مسجد همنام امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س)
(دوشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۷) ۰۷:۵۹
https://news.masjed.ir/u/jsw
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید