چهارشنبه / ۲۰ تیر ۱۳۹۷ / ۰۹:۰۹
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۲۲۷۶
گزارشگر : ایده ایده
حجت‌الاسلام صداقت خبر داد؛

برنامه‌های اوقات فراغت در ۲۰۰ مسجد تهران برگزار می‌شود

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد، گفت: برنامه‌های اوقات فراغت تابستان در ۲۰۰ مسجد تهران ویژه دانش‌آموزان برگزار می ‌شود.

(چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۷) ۰۹:۰۹

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از شبستان، حجتالاسلام مجتبی صداقت از برگزاری برنامههای اوقات فراغت تابستان در ۲۰۰ مسجد تهران خبر داد و گفت: برنامههای اوقات فراغت مساجد با همکاری کانونهای فرهنگی هنری مساجد و پایگاههای بسیج ویژه دانشآموزان برگزار میشود.

 

وی افزود: این برنامهها تا نیمه شهریورماه در مساجدی که طرح پیوند «مسجد و مدرسه» در آنها اجرا میشود، برپا است و با همکاری شورای فرهنگی مساجد تلاش میشود تا در برگزاری برنامههای اوقات فراغت از موازی کاری پرهیز شود.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد، اظهار کرد: برنامههای اوقات فراغت شامل برگزاری کلاسهای تربیتی، آموزشهای مهارتی و اردوهای زیارتی و تفریحی است که برای مقاطع سنی سوم دبستان تا پایان دبیرستان در نظر گرفته شده است.

 

صداقت گفت: مساجدی که توان مالی دارند، برای برپایی کلاسهای اوقات فراغت، هزینهای از شرکتکنندگان در آن‌ها دریافت نمیکنند، اما مساجدی که از توان مالی برخوردار نیستند، مبالغ اندکی را برای برگزاری آنها اخذ میکنند.

انتهای پیام/

(چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۷) ۰۹:۰۹
https://news.masjed.ir/u/ie9
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید