شنبه / ۱۶ تیر ۱۳۹۷ / ۱۲:۰۶
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۲۲۵۰
گزارشگر : ایده ایده
رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران:

ایده‌ها و تجارب «مساجد کارآفرین» ترویج شوند

رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران با اشاره به اینکه مساجد تنها پایگاه مردمی به شمار می‌آیند که ظرفیت اقدامات و حرکات بزرگ را دارند، گفت: تجارب و ایده‌های مساجد در بحث کارآفرینی باید به دیگر مساجد منتقل شوند.

(شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۷) ۱۲:۰۶

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از شبستان، حجتالاسلام جواد صادقزاده بر لزوم فرهنگسازی در موضوع استفاده از کالای ایرانی و تولیدات ملی از طریق مساجد تاکید کرد و گفت: بحث کارآفرینی مساجد میتواند با استفاده ازکالاهای داخلی از  خود مساجد آغاز شود.

 

وی با اشاره به ظرفیت بیبدیل مساجد در بحث کارآفرینی، اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر برخی از مساجد در بحث ایجاد اشتغال برای بانوان و حمایت از بانوان کارآفرین اقدامات قابل توجهی انجام میدهند که این اقدام باید به دیگر مساجد هم گسترش یابد.

 

رئیس مرکز فعالیتهای دینی شهرداری تهران، خاطر نشان کرد: مساجد تنها پایگاه مردمی محسوب میشوند که ظرفیت پذیریش و انجام اقدامات و حرکات بزرگ را دارند، اما این تجارب  و ایدهها باید در جامعه الگوبرداری شوند و به دیگر مساجد انتقال یابند.

 

صادقزاده  بیان کرد: ائمه جماعات و فعالان مساجد میتوانند با  فرهنگسازی استفاده از کالای داخلی به استقلال اقتصادی مساجد  کمک قابل توجهی کنند، اگر مساجد در بحث تولید پیشتاز باشند و اهالی آن‌ها نیز ابتدا از خودشان مصرف کالای داخلی را آغاز کنند، میتوانند در راستای مصرف کالای داخلی نقش موثری داشته باشند.

 

رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری، اظهار کرد: می‌توان از ظرفیت پایگاه‌های بسیج و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد که درجوار مساجد فعالیت دارند، در تحقق و حمایت از بحث کارآفرینی تلاش کرد.

انتهای پیام/

(شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۷) ۱۲:۰۶
https://news.masjed.ir/u/l8p
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید