سه شنبه / ۱۲ تیر ۱۳۹۷ / ۱۱:۲۲
سرویس : دین و اندیشه
کد خبر : ۳۲۲۱۹
گزارشگر : ایده ایده
به همت ناحیه شهید نواب صفوی

نشست ائمه جماعات مساجد همنام با امام‌صادق(ع) برگزار شد

نشست ائمه جماعات مساجد متبرک به نام امام جعفر صادق(ع) با حضور مدیر عامل بنیاد ارشاد و رفاه امام جعفر صادق(ع) و مدیر ناحیه شهید نواب صفوی مرکز رسیدگی به امور مساجد در مسجد امام جعفر صادق(ع) میدان فلسطین برگزار شد.

(سه شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۷) ۱۱:۲۲

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، نشست ائمه جماعات مساجد متبرک به نام امام جعفر صادق(ع) با حضور مدیر عامل بنیاد ارشاد و رفاه امام جعفر صادق(ع) و مدیر ناحیه شهید نواب صفوی مرکز رسیدگی به امور مساجد در مسجد امام جعفر صادق(ع) میدان فلسطین برگزار شد.

در این نشست که با محوریت برنامه‌های فرهنگی، خدمات اجتماعی و برگزاری مراسم سالروز شهادت امام صادق(ع) برگزار شد، حجت الاسلام مجیدی مدیر ناحیه شهید نواب صفوی گفت: طرحی در مرکز رسیدگی به امور مساجد در حال اجرا است تا برنامه‌های مساجد جریان‌ساز با برنامه ریزی بهتری اجرا شود.

وی افزود: این کار با مساجد متبرک به نام امام رضا (ع)، مساجد مسیر پیاده‌روی اربعین تهران، مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن و ... در ناحیه شهید نواب صفوی امور مساجد کلید خورده است.

مدیر ناحیه شهید نواب صفوی در ادامه گفت: این طرح همچنین در رابطه با مساجد همنام امام جعفر صادق(ع) با همکاری بنیاد ارشاد و رفاه امام جعفر صادق (ع) اجرایی می‌شود .

در ادامه این جلسه لولاچیان مدیر عامل بنیاد ارشاد و رفاه امام صادق (ع) از اقدامات انجام شده در سراسر کشور توسط این بنیاد برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم سالروز شهادت و ولادت امام صادق(ع) خبر داد .

همچنین در این جلسه مقرر شد تا دبیرخانه دائمی تجلیل از مقام شامخ آن امام بزرگوار به مرکزیت مسجد امام جعفر صادق(ع) واقع در میدان فلسطین تشکیل شود .

انتهای پیام/

(سه شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۷) ۱۱:۲۲
https://news.masjed.ir/u/k6r
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید