دوشنبه / ۱۱ تیر ۱۳۹۷ / ۱۱:۲۵
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۲۲۰۳
گزارشگر : ایده ایده
رییس سازمان بهزیستی:

روحانیون مسجدی سفیران بهزیستی در مددکاری

رییس سازمان بهزیستی در خصوص همکاری‌های سازمان بهزیستی و مساجد گفت: ما از روحانیون مساجد به عنوان سفیران بهزیستی استفاده می‌کنیم و به صورت مددکار در حال فعالیت با ما می باشند.

(دوشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۷) ۱۱:۲۵

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، انوشیروان محسنی بندپی رییس سازمان بهزیستی در گفتگو با پایگاه تخصصی مسجد در خصوص اقدامات این سازمان برای ترویج فرهنگ مسجد گفت: در حال حاضر در ماه شعبان هستیم و در ماه آینده به میزبانی ماه رمضان خواهیم رفت و باید خودمان را برای ماه رمضان آماده کنیم و یکی از برنامه‌های سازمان بهزیستی به خاطر آنکه جامعه هدف خاصی با آن در ارتباط است برپایی برنامه‌های برای شیرخوارگان است تا بتوانیم نیکوکاران را در این ماه به کار خیر دعوت کنیم.

 

وی ادامه داد: فلسفه ماه رمضان این است که نیکوکاری و خیر جمعی را گسترش دهیم براین اساس برنامه های را در مساجد و مکان‌های وابسته به سازمان بهزیستی مثل مراکز شبه خانواده، مراکز نگه داری معلولین و شیرخوارگاه خواهیم داشت.

 

رییس سازمان بهزیستی تاکید کرد: ما با انجام برنامه های نیکوکاری در ماه رمضان در مساجد و سایر مکان ها سعی داریم زمینه توسعه کار نیک و اقدامات خداپسندانه را در ماه رمضان فراهم کنیم.

 

محسنی بندپی در مورد امضاء تفاهم‌نامه‌ای با کانون رسیدگی به امور مساجد برای توسعه فعالیت‌های طرفین افزود: متاسفانه تفاهم‌نامه رسمی در این خصوص عقد نشده است اما از روحانیون مساجد به عنوان سفیران بهزیستی استفاده می‌کنیم و به صورت مددکار در حال فعالیت با ما می باشند.

انتهای پیام/

(دوشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۷) ۱۱:۲۵
https://news.masjed.ir/u/jp8
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید