یکشنبه / ۳ تیر ۱۳۹۷ / ۱۵:۲۷
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۲۱۴۰
گزارشگر : ایده ایده
حجت الاسلام حسینی خبر داد:

بیش از چهار مسجد پاکدشت در حال توسعه هستند

مدیر ناحیه شیخ کلینی مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرستان پاکدشت از توسعه فضای فیزیکی بیش از 4 مسجد در این شهرستان خبر داد.

(یکشنبه ۳ تیر ۱۳۹۷) ۱۵:۲۷


به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حجت الاسلام محمد حسینی مدیر نایحه شیخ کلینی (شهرستان پاکدشت) در گفت‌وگو با پایگاه تخصصی مسجد در خصوص توسعه فضای فیزیکی مساجد شهرستان پاکدشت، گفت: در سه ماه گذشته اتفاقات خوبی برای مساجد سطح شهرستان پاکدشت رخ داده است.

وی افزود: با همکاری شهردار و کارمندان شهرداری شهرستان پاکدشت، اعضای شورای اسلامی شهرستان و همچنین مسؤولان اداره راه و شهرسازی توانسته‌ایم طرح توسعه مساجد سطح شهرستان را کلید بزنیم.

مدیر ناحیه شیخ کلینی مرکز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به توسعه مسجدی در مسکن مهر شمس الشموس شهرستان پاکدشت بیان داشت: اخیرا حسینیه‌ای در این شهرک با کمک شهرداری پاکدشت تاسیس شد که با پیشنهاد بنده و با موافقت شخص شهردار این حسینیه تبدیل به یک مسجد با نام حضرت موسی بن جعفر(ع) در کنار حسینیه شد و برای آن یک امام جماعت و اعضای هیئت امنا نیز تعیین شد.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: به دلیل استقبال مردم مسکن مهر شمس الشموس از مسجد تاسیس شده، از مسؤولان شهری درخواست کردیم تا زمینی برای توسعه این مکان مذهبی واگذار شود که پس از موافقت مسؤولان شهری، زمینی با مساحت 1552 متر در مجاورت این مسجد، به مجموعه اضافه شد.

وی در خصوص طرح توسعه‌ای مسجدالنبی(ص) مسکن مهر امام رضا(ع) نیز گفت: با مساعدت اداره راه و شهرسازی شهرستان پاکدشت زمینی به مساحت 400 متر به فضای این مسجد اضافه شده است.

حجت الاسلام حسینی درباره توسعه مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) مسکن مهر امام رضا(ع) نیز بیان داشت: اداره راه و شهرسازی شهرستان پاکدشت در راستای خدماتی که به مساجد این شهرستان ارائه می‌دهد، قول مساعد داده است تا این مسجد را نیز با واگذاری زمین، توسعه دهد.

مدیر ناحیه شیخ کلینی مرکز رسیدگی به امور مساجد ادامه داد: در این مسکن مهر مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) نیز در حال توسعه است و با قول‌های که از مسؤولان گرفته شده، قرار است بیش از 2 هزار متر به فضای این مسجد اضافه شود.

حجت الاسلام حسینی در پایان و در پاسخ به این پرسش که کار توسعه این مساجد از چه زمان و با کدام منابع مالی آغاز خواهد شد، ابراز داشت: علاوه بر مساعدت مسؤولان شهرستان پاکدشت، مردم نیز پای کار آمده‌اند و با کمک‌های خود به کارگزاران مسجدی یاری می‌رسانند.

انتهای پیام/

(یکشنبه ۳ تیر ۱۳۹۷) ۱۵:۲۷
https://news.masjed.ir/u/kae
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید