چهارشنبه / ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ / ۱۵:۰۹
سرویس : دین و اندیشه
کد خبر : ۳۲۱۱۰
گزارشگر : ایده ایده
در آستانه سالروز شهادت عبدالعظیم حسنی(ع)

برنامه‌های گرامیداشت وفات حضرت عبدالعظیم(ع) اعلام شد

رئیس اداره آموزش و تحقیقات آستان حضرت عبدالعظیم حسینی(ع) از جزئیات برنامه‌های مراسم گرامیداشت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) خبر داد.

(چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷) ۱۵:۰۹

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از تسنیم، «علیرضا شمس‌نیا» رئیس اداره آموزش و تحقیقات آستان حضرت عبدالعظیم حسینی(ع) از جزئیات برنامه‌های مراسم گرامیداشت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) خبر دادو گفت: این مراسم مانند سال‌های گذشته با حضور مردم ولایتمدار و متدیّن شهرستان ری و ارادتمندان و شیفتگان حضرت سیدالکریم علیه‌السلام از سراسر کشور در مصلای بزرگ ری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برپایی مراسم سوگواری حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) ویژه کودکان 5 تا 10 سال گفت: این برنامه روز پنجشنبه هشتم تیرماه مصادف با شب شهادت حضرت سید الکریم (ع) از ساعت 18 در صحن مصلا، سالن اندیشه جوان برگزار می‌شود.

شمس‌نیا خاطرنشان کرد: بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء به امامت آیت‌الله ری‌شهری ویژه‌برنامه وفات حضرت عبدالعظیم (ع) با مدیحه‌سرایی حاج احمد واعظی مداح و ذاکر اهل بیت (ع) در مصلای بزرگ ری برگزار می‌شود.

رئیس اداره آموزش و تحقیقات آستان حضرت عبدالعظیم حسینی(ع) یادآور شد: روز جمعه هشتم تیرماه و در سالروز وفات حضرت عبدالعظیم (ع) مراسم دعای ندبه از ساعت 7 صبح به صورت زنده از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

وی با اشاره به ویژه‌برنامه «عطر عاشقی» گفت: این برنامه قرار است روز جمعه بعد از ظهر ساعت 16:30 از شبکه دو سیما پخش شود. همچنین محفل انس با قرآن جمعه بعد از نماز مغرب و عشاء نیز برگزار می‌شود.

(چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷) ۱۵:۰۹
https://news.masjed.ir/u/jig
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید