چهارشنبه / ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ / ۱۱:۰۰
سرویس : دین و اندیشه
کد خبر : ۳۲۱۰۳
گزارشگر : ایده ایده
با سخنرانی بی‌آزار شیرازی

مسجد جامع غدیر خم؛ در سوگ سالروز تخریب بقیع

مسجد جامع غدیر خم به‌مناسبت سالروز جنایت هولناک تخریب قبور ائمه‌ هدی(ع) در بقیع، برنامه‌های سخنرانی به مدت سه روز برگزار می‌کند.

(چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷) ۱۱:۰۰

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از ایکنا، مسجد جامع غدیر خم به‌مناسبت سالروز جنایت هولناک تخریب قبور ائمه‌ هدی(ع) در بقیع، برنامه‌های سخنرانی را بعد از نماز مغرب و عشا به مدت سه روز برگزار می‌کند.


بر اساس این گزارش برنامه «یوم الهدم» و گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد شهادت مصطفی چمران، قهرمان علم و جهاد با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا تویسرکانی، نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین، پنجشنبه، 31 خردادماه بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.


همچنین برنامه «وهابیت و تکفیر» با هدف بزرگداشت تخریب قبور ائمه اطهار(ع) جمعه، اول تیرماه برگزار خواهد شد که این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین بی‌آزار تهرانی همراه است.


گرامیداشت «یوم الهدم» یکی دیگر از برنامه‌های مناسبتی مسجد جامع غدیر خم در روز شنبه، دوم تیرماه است که مهدی عادلی، قاری بین‌المللی نیز به تلاوت قرآن می‌پردازد.


یادآور می‌شود، برنامه «پیشگیری و راه‌های درمان آسان انواع بیماری‌ها» با حضور محمدحسین خیراندیش نیز چهارشنبه، 30 خردادماه در مسجد جامع غدیر خم واقع در پاسداران، خیابان شهید کشوری، نگارستان هشتم سابق برگزار می‌شود.

(چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷) ۱۱:۰۰
https://news.masjed.ir/u/h07
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید