سه شنبه / ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ / ۱۳:۴۵
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۲۰۴۴
گزارشگر : ایده ایده
در آستانه هفتم تیرماه منتشر شد

رویکردهای اجرایی هفته افشای حقوق بشر آمریکایی

دهه شصت را می توان به عنوان پرمشقت ترین دهه در تاریخ انقلاب ایران نامید. روی دادن بسیاری از حوادث تلخ و ناگوار در این دهه منجر به تلخ شدن کام شیرین مردمی شد که به تازگی با اتکا به آموزه های اصیل دین مبین اسلام، راهبری مصباح هدایتی همچون حضرت امام خمینی (ره) و در نهایت حصول انقلاب اسلامی شیرین شده بود.

(سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷) ۱۳:۴۵

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد ، دهه شصت را می توان به عنوان پرمشقت ترین دهه در تاریخ انقلاب ایران نامید. روی دادن بسیاری از حوادث تلخ و ناگوار در این دهه منجر به تلخ شدن کام شیرین مردمی شد که به تازگی با اتکا به آموزه های اصیل دین مبین اسلام، راهبری مصباح هدایتی همچون حضرت امام خمینی (ره) و در نهایت حصول انقلاب اسلامی شیرین شده بود.

به جز جنگ تحمیلی علیه کشورمان که آمریکا اصلی ترین محرک صدام و حامی این تروریست بین المللی بود، ترورهای مکرری که به دست مزدوران آمریکایی چه به شکل مستقیم مانند حادثه هدف قرار داده شدن هواپیمای مسافربری ایرانی توسط ناو آمریکایی «وینسنت» و چه به شکل غیر مستقیم مانند اجیر کردن مزدوران سازمان منافقین خلق انجام  شدند، هیچگاه از اذهان این ملت پاک نخواهد شد.

به همین مناسبت حضرت امام خامنه ای دامت برکاته  در تاریخ ۶/۴/۱۳۹۴ طی دیدار خود با خانواده های معظم شهدای هفتم تیر و جمعی از خانواده های شهدای استان تهران، ضمن اشاره به جنایات آمریکا بر علیه ملت ایران طی سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی و به خصوص در دهه شصت که عمده این حملات تروریستی نیز در تابستان های این دهه به وقوع پیوسته، این هفته (۶ لغایت ۱۲ تیر ماه) را به نام هفته «حقوق بشر آمریکایی» نامگذاری کردند.

مرکز رسیدگی به امور مساجد نیز به تاسی از فرمایش مقام معظم رهبری، از ائمه جماعات گرانقدر خواشمند است به واسطه رسالت عظیم اعزه و با استفاده از کلام آموزنده خود، طی ایام مبارک این هفته ضمن روشنگری و تبیین حقایق مربوط به جنایات آمریکا، ذهن مردم و فرزندان این مرز و بوم را از حقایق مربوط به این جنایات علیه بشریت آگاه سازند.

به همین منظور، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شیوه نامه ای پیشنهادی جهت تنویر بیشتر اذهان شما عزیزان در راستای اجرای هرچه بهتر مراسم های مربوط به این هفته و ذکر اهمیت آن ارسال کرده که در ادامه آن را ملاحضه خواهید فرمود:

برای دریافت شیوه نامه اینجا کلیک کنید

(سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷) ۱۳:۴۵
https://news.masjed.ir/u/l53
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید