دوشنبه / ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ / ۰۹:۱۷
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۲۰۲۴
گزارشگر : ایده ایده
وزیر ارتباطات خبر داد:

همکاری وزارت ارتباطات با مساجد

وزیر جوان کابینه دوازدهم از همکاری وزارتخانه متبوعش با بسیج سازندگی به منظور استفاده از مساجد برای راه اندازی زیست بوم توسعه فعالیت‌های دیجیتالی خبر داد.

(دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷) ۰۹:۱۷

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از شبستان، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با خبرنگار دولت خبرگزاری شبستان در مورد برنامه‌های این وزارتخانه در روزهای ابتدای حضور وی در پاسخ به شبستان به منظور راه اندازی کسب و کارهای دیجیتال در کانون های فرهنگی هنری مساجد بیان شده بود و اقداماتی که تاکنون در این زمینه انجام شده است، گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در تلاش است از همه ظرفیت های کشور از جمله گروه های مختلف همچون جوانان و بانوان برای توسعه فعالیت های دیجیتال بهره ببرد.

 

وی با یادآوری این نکته که این وزارتخانه در بخش های مختلف به منظور توسعه فعالیت های ICT‌ برنامه ریزی های لازم را انجام داده است، خاطرنشان کرد: در همین رابطه با سازمان بسیج به منظور بهره گیری از ظرفیت های مساجد در حال مذاکره هستیم تا یک زیست بوم مناسب در کنار مساجد توسط بسیج راه اندازی کنیم.

 

وزیر ارتباطات عنوان کرد: تلاش می شود تا با این همکاری از استعدادهای جوانان مسجدی برای توسعه فعالیت های دیجیتالی استفاده کنیم و تاکنون ابراز تمایل طرف مقابل را نیز دریافت کرده ایم.

انتهای پیام/

(دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷) ۰۹:۱۷
https://news.masjed.ir/u/nJn
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید