چهارشنبه / ۹ خرداد ۱۳۹۷ / ۱۲:۲۵
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۱۹۳۶
گزارشگر : ایده ایده
مدیر ناحیه شهید نواب صفوی خبر داد:

اعتکاف رمضانیه دانش‌آموزی در مساجد تهران برگزار می‌شود

حجت الاسلام مهران مجیدی گفت: طی مذاکره‌ای که با مسئولین آموزش و پرورش استان تهران، در خصوص برگزاری اعتکاف رمضانیه دانش‌آموزی، به عمل آمد، مقرر شد تا با همکاری اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران اعتکاف رمضانیه دانش‌آموزی در برخی از مساجد تهران برگزار شود.

(چهارشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۷) ۱۲:۲۵

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حجت الاسلام مهران مجیدی مدیر ناحیه شهید نواب صفوی مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت: طی مذاکره‌ای که با مسئولین آموزش و پرورش استان تهران، در خصوص برگزاری اعتکاف رمضانیه دانش‌آموزی به عمل آمد، مقرر شد تا با همکاری سازمان دانش‌آموزی و معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، شاخه دانش‌آموزی سازمان هلال احمر و بسیج دانش‌آموزی که ستاد اجرایی اعتکاف دانش‌آموزی را تشکیل می‌دهند، اعتکاف رمضانیه دانش‌آموزی در برخی از مساجد تهران برگزار شود.

 

وی افزود: در این طرح از 20 مسجد از مساجدی که اعتکاف رمضانیه دانش‌‍‌آموزی را برگزار می‌کنند، تقدیر و تکریم و جوایزی به آنها اهدا خواهد شد.

 

مدیر ناحیه شهید نواب صفوی مرکز رسیدگی به امور مساجد در ادامه گفت: در این طرح، با ارسال پیامک و اطلاع رسانی به مساجد تهران و هماهنگی‌هایی که با آنها به عمل می‌آید، مساجدی که امکان و ظرفیت برگزاری این مراسم را دارند انتخاب و مشخصات آنها به زودی اعلام می‌شود.

 

وی افزود شیوه نامه اجرایی اعتکاف رمضانیه دانش‌آموزی با همکاری نهادهای مذکور تهیه شده است که در اختیار مساجد مجری قرار خواهد گرفت.

 

بر اساس این گزارش، محل ثبت نام متقاضیان اعتکاف در سازمان‌های ذیل صورت می‌گیرد.

1– سازمان دانش‌آموزی مناطق و شهرستان‌ها

2 – اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزی مناطق / شهرستان

3 – سازمان بسیج دانش آموزی مناطق و شهرستان‌ها

 

همچنین مدارک لازم برای شرکت در اعتکاف دانش‌آموزی به شرح ذیل است.

1 – تکمیل فرم ثبت نام توسط دانش‌آموزان

 2 – دریافت فرم تکمیل شده رضایت نامه از اولیاء دانش‌آموزان

 

گفتنی است: شیوه نامه اجرایی اعتکاف رمضانیه دانش آموزی به زودی در www.masjed.ir منتشر می‌شود.

 

(چهارشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۷) ۱۲:۲۵
https://news.masjed.ir/u/j2i
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید