شنبه / ۵ خرداد ۱۳۹۷ / ۱۵:۰۵
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۱۸۹۷
گزارشگر : ایده ایده
در منطقه 13 شهرداری صورت گرفت

رسیدگی سامانه ۱۸۸۸ به مشکلات مردم در مساجد

مسئول سامانه ۱۸۸۸ منطقه۱۳ از رسیدگی به گلایه‌مندی‌های شهروندان این منطقه در قالب شکایات، انتقادات و پیشنهادات در مساجد محلات خبر داد.

(شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷) ۱۵:۰۵

به گزارش پایگاه تخصصی مسجدبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری منطقه 13، حسینی، با بیان اینکه سامانه 1888 منطقه 13 به صورت حضوری و چهره به چهره به نارضایتی‌های شهروندان منطقه رسیدگی می‌کند، گفت: هدف از حضور  سامانه 1888 در مساجد، معرفی و ارتقای سطح آگاهی شهروندان، ایجاد تعامل و ارتباط دو سویه با ائمه جماعات و دعوت از نمازگزاران برای همکاری و یاری رساندن به مدیران شهری جهت انجام وظیفه و ارائه خدمات رسانی مطلوب‌تر به شهروندان منطقه است.

 

وی با اشاره به اجرای این طرح در مساجد، اظهار کرد: با همکاری شورایاران محلات و ائمه جماعات و هیئت امناء مسائل، مشکلات و پیشنهادات شهروندان به طور مستقیم و در حضور کارشناسان سامانه 1888 مطرح میشود و با هدف اعتمادسازی و مشارکت  بیشتر شهروندان در مدیریت شهری به‌صورت ویژه و درکوتاهترین زمان پیگیری و اقدام می‌شود.

 

مسئول سامانه 1888 خاطر نشان کرد: در این طرح ضمن اعلام نظرات شهروندان در زمینه‌های مرتبط با موضوعات کاری در حوزه‌های مختلف  شهرداری و رسیدگی به شکایات و انتقادات آنان، ابلاغ آن‌ها در دستور کار حوزه‌های مرتبطبا موضوعات آن‌ها قرار می‌گیرد.

 انتهای پیام/

 


(شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷) ۱۵:۰۵
https://news.masjed.ir/u/j2f
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید