پنج شنبه / ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۱۴:۴۵
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۱۸۴۳
گزارشگر : محمد قدس
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

جوانان خود را بیشتر به مسجد نزدیک کنیم

حجت الاسلام والمسلمین محمودی با بیان اینکه یکی‌ از راه های مقابله با جنگ نرم دشمن، مسجد است،گفت: امروز ریشه اعتقادات از سوی دشمن مورد هدف قرار گرفت است، پس ما نیاز داریم از جانب مساجدخود همانند سدی مقابل این یورش بایستیم، البته مسجدی که روح ولایت، مکتب اهل بیت(ع) و معارف داشته باشد.

(پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۱۴:۴۵

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حجت الاسلام محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران همزمان با آخرین روز از دهه تکریم و‌ غباروبی مساجد با حضور در مسجد جامع نارمک با اشاره به این حدیث از پیامبر اکرم(ص) که فرمودند«زمین دارای قطعاتی استاما تنها یک خانه است که نزدخداوند محبوب است و آن هم مسجد است»، اظهار داشت: امروز به عنوان آخرین روز از دهه تکریم وغباروبی مساجد به نام «مسجد؛ پایگاه نشر معارف قرآن و اهل بیت(ع)» نام گذاری شده است، براساس این نامگذاری تنها سنگری که امروز می تواند انقلاب و دین راحفظ کند مسجد است پس فرزندان و جوانان خود را با مسجد بیشترنزدیک کنید.


وی ادامه داد: مسجد سنگری است که جوانان ما در مسائل انحرافی بیمه می کند و از شبهات دینی دور می نماید، امروز دنیا با تمام شرک خود به مقابله با اسلام‌ محمدی آمده است و شاهد هستیم که دشمن باصدها شبکه ماهواره ای، فضای مجازی و حتی ابزارهای تبلیغاتی به دنبال جنگ با مبانی اعتقادی مااست.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تاکید کرد: دشمن یکبار در زمان جنگ تحمیلی هشت سال با ما جنگید اما مردم ماشهید و جانباز و حتی اسیر دادند ولی سک وجب از خاک‌ کشور را  به دشمن ندادند، در اصل سنگر اعتقادات و زیر بنا معارف نگذاشت جوانان ما در جبهه سست شوند،امروز هم‌ تا زمانی که راه ما عاشورا و فرهنگ آن باشد دشمن کاری نمیتواند بکند ولی با این وجود دشمن به سراغ جنگ نرم رفته و وارد مرحله جدیدی از جنگ با ما شده است.


حجت الاسلام والمسلمین محمودی یادآور شد: امروز ریشه اعتقادات از سوی دشمن مورد هدف قرار گرفته است، پس ما نیاز داریم از جانب مساجد خود همانند سدی مقابل این یورش بایستیم، البته مسجدی که روح ولایت، مکتب اهل بیت(ع) ومعارف نباشد مسجد نیست، امروز دشمن به دنبال مبارزه با اصل ولایت فقیه است، از این رو نفوذی ها و قلم نویسان وطن فروش در رسانه ها را به جان مردم انداخته و از این رو مسجد باید اخلاق، حجاب و عفت جامعه راحفظ کند.

 وی با اشاره به آغاز ماه رمضان افزود: ماه رمضان که دل ها با خدا مانوس تر می شود و معنویت باخدا بیشتر می شود باید از نماز های جماعت، روزه ها و شب های قدر بهره برد، دشمن برای از بین بردن ماخیلی کار می کند و ما هرچه مقابله کنیم‌ و برنامه داشته باشیم کم است و امید است بتوانیم پرچمدار انقلاب و زمینه ساز ظهور باشیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان کرد: این انقلاب اسلامی و این ارزش ها امانت های الهی است که به ماسپرده شده است پس امیدوارم بتوانیم این مسیر را آنگونه که هستند بپیمایم تا در مسیر برگزیدگان ‌قرار بگیریم.


گفتنی است در پایان این مراسم باحضور حجت الاسلام و المسلمین محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، مهندس نوری شهردار منطقه هشتم و حجت الاسلام صادق زاده رییس مرکز فعالیت های دینی شهرداری (امام جماعت مسجد جامع نارمک) مراسم غباروبی از مسجدجامع نارمک انجام شد. 


مسجد جامع نارمک 16
مسجد جامع نارمک 15
مسجد جامع نارمک 14
مسجد جامع نارمک 13
مسجد جامع نارمک 12
مسجد جامع نارمک 11
مسجد جامع نارمک 10
مسجد جامع نارمک 9
مسجد جامع نارمک 8
مسجد جامع نارمک 7
مسجد جامع نارمک 6
مسجد جامع نارمک 5

مسجد جامع نارمک 4
مسجد جامع نارمک 3
مسجد جامع نارمک 2
مسجد جامع نارمک 1

(پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۱۴:۴۵
https://news.masjed.ir/u/jon
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید