دوشنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۱۲:۰۹
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۱۷۹۷
گزارشگر : ایده ایده
مدال آور تکواندو المپیک آتن:

بخشی از مساجد به محیط‌های ورزشی اختصاص یابد

مدال آور تکواندو المپیک آتن گفت: مساجدی که فضای بیشتری دارند ؛ بخشی از آن را تبدیل به باشگاه ورزشی کرده تا جوانان در مسجد به ورزش و نیایش بپردازند.

(دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۱۲:۰۹

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد؛ ستاد خبری دهه تکریم و غبارروبی مساجد، مدال آور تکواندو المپیک آتن گفت: مساجدی که فضای بیشتری دارند ؛ بخشی از آن را تبدیل به باشگاه ورزشی کرده تا جوانان در مسجد به ورزش و نیایش بپردازند.

یوسف کرمی به مناسبت دهه تکریم و غبارروبی مساجد عنوان کرد: بهترین خاطره ای که از مسجد دارم این است که ما هر سال منتظر محرم بودیم تا در مسجد سید الشهدا شهر میانه عزاداری کنیم و مثل الان نبود که هر کسی برود برای خود تکیه بزند و همه مردم با هم در مسجد برای عزاداری جمع می شدند.

وی تاکید کرد: طبیعی است ما مسلمانان به ائمه اطهار ارادت ویژه ای داریم و بهترین جا برای عبادت زیارتگاه ها و مساجد هستند.

وی افزود: من همیشه قبل از مسابقات به همراه تیم به مشهد یا قم و جمکران می روم تا اعضای تیم قوت قلب بیشتری برای مسابقات و مبارزه با رقبا پیدا کنند، این کار موجب تزریق انرژی مضاعفی می‌شود تا بهترین نمایش را با حریفان داشته باشند.

وی گفت: طرحی در چند نقطه تهران و برخی شهرستان ها دیده ام که اگر فراگیر شود به سود ورزشکاران متدین خواهد بود در این طرح مساجدی که خیلی فضا داشته اند؛ بخشی از آن را تبدیل به یک باشگاه ورزشی کرده اند و جوانان در مسجد به ورزش و نیایش می پردازند.

گفتنی است؛ دهه تکریم و غبارروبی از تاریخ (۲۰ شعبان) آغاز و مساجد استان تهران امسال با شعار «مسجد پایگاه همه کارهای نیک» در آستانه ماه مبارک رمضان به غبارروبی مساجد می‌پردازند.
(دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۱۲:۰۹
https://news.masjed.ir/u/kbt
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید