سه شنبه / ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۰۹:۰۳
سرویس : سیاسی و اقتصادی
کد خبر : ۳۱۷۲۱
گزارشگر : ایده ایده
مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت:

پایگاه انقلاب از مساجد شکل گرفت

قدرتعلی حشمتیان در روز اول دهه تکریم و غبارروبی مساجد گفت: مساجد از همان اوایل انقلاب در پیروزی انقلاب مقش مهمی را ایفا کردند و بعد از پیروزی انقلاب کمیته‌ها و پایگاه‌های انقلاب از همین مساجد آغاز به کار کرد و پیروزی انقلاب از همین مساجد شکل گرفت.

(سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۰۹:۰۳

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، دکتر حشمتیان مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در اولین روز از دهه تکریم و غباروبی مساجد با حضور در مسجد امام خمینی(ره) بازار در جمع نمازگزاران بازاری با اشاره به اینکه روز اول دهه تکریم و غباروبی مساجد به نام شعار سال یعنی «حمایت از کالای ایرانی» است و به همین منظور بنده به عنوان نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت در میان نمازگزاران حاضر شدم، اظهار داشت: مسجد امام خمینی(ره) مسجدی در پیشانی تهران است که در دوران انقلاب اسلامی خاطرت زیادی از آن به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: مساجد از همان اوایل انقلاب در پیروزی انقلاب مقش مهمی را ایفا کردند و بعد از پیروزی انقلاب کمیته‌های انقلاب اسلامی شکل گرفت و پایگاه‌های انقلاب از همین مساجد آغاز به کار کرد و پیروزی انقلاب از همین مساجد شکل گرفت.

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: در زمان آیت‌الله مهدوی کنی که ایشان مسئول کمیته انقلاب اسلامی بود در اکثر مواقع دوستان انقلابی را در مساجد جمع می‌کردند، در تمام امور مساجد داخل تهران یا سایر استان‌ها ما شاهد حضور بازاریان و اصناف بودیم.

حشمتیان با اشاره به زمانی که آیت الله موحدی کرمانی خطیب نماز جمعه شهر کرمان بودند، تصریح کرد: تمام مسائلی که گفته می شود و باید گفته شود علیرغم اینکه از خیرات مساجد حاصل می شود اما در یک سو آن اصناف و بازاریان ما حضور دارند اگر بازاریان ما در کنار هم باشند انقلاب ما آینده روشن‌تری خواهد داشت.

وی افزود: امروز اصولگرایان ضمن اینکه جریان‌های مربوط به مردم را تقویت می‌کنند اما توجهی به مردم ندارند، همچنین اصلاح‌طلبان نیز توجهی به مملکت ندارند و این در حالی است که همه ما باید فراجناحی و زیر چتر مقام معظم رهبری حرکت کنیم، رهبری فرمودند: « خیر دنیا و آخرت شما در این است که آزاد و مستقل باشید؛ حرکت کنید تا بتوانید در مقابل ترامپ و صهیونیست‌ها بایستید».

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تصمیم ترامپ در 22 اردیبهشت‌ماه گفت: طی روزهای آینده ترامپ رییس جمهور آمریکا می‌خواهد اعلام کند که آیا ایالات متحده در برجام می‌ماند یا خیر؛ آمریکا باید بداند که در برجام بماند یا نه ما برای کشور خود برنامه داریم و با درایتی که رهبری دارند دولت مذاکره خواهد کرد، سپاه و ارتش کار خود را انجام می‌دهند و همه آماده هستیم و هیچ وقت از مواضع خود عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

حشمتیان ابراز داشت: ما با اجازه آمریکا، اسرائیل و عربستان موشک نمی‌سازیم بلکه موشک‌های ما با اجازه امام زمان(عج) و ولی‌فقیه ساخته می‌شود، بنابراین ما همیشه برای امنیت و دفاع کشور خود آماده هستیم، ما انقلاب کردیم تا امروز جامعه امکان آزادی و پرسش و پاسخ داشته باشد البته مردم ما برای بسیاری از مشکلات گلایه دارند اما در روزهای مهم و حساس همه پشت هم هستند.

وی عنوان کرد: ترامپ نمی‌تواند هیچ غلطی بکند زیرا حکومت ما حکومت امام زمان(عج) است و اگر هم ما به پای میز مذاکره می‌آییم به خاطر این است که در دنیا حرف داریم و می‌خواهیم حرف‌های خود را به دنیا بزنیم اما ذره‌ای از مواضع خود عقب‌نشینی نکرده و نخواهیم کرد.

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به موضوع برجام تصریح کرد: در موضوع برجام وقتی که رهبری فرمایشی بکند به آن عمل خواهیم کرد و تا زمانی گوش فرمان خواهیم بود که به فرمایشات رهبری توجه شود.

حشمتیان در خصوص شعار سال نیز گفت: ضمن حمایت از دولت محترم در پی عنوان سال آقای شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت به بنده اعلام کردند که به خدمت نمازگزاران این نوید را بدهم که ما بر پایه نظر رهبری ایستاده و برای حمایت از کالای ایرانی کارخانه‌های خود را تقویت می‌کنیم و برای کیفیت کالای ایرانی تلاش خواهیم کرد و در کنار مردم هستیم.

وی ادامه داد: آقای شریعتمداری همچنین اذعان کردند که کمیته‌هایی در این خصوص در وزارت صنعت، معدن و تجارت ایجاده شده است و در پی آن کمیته‌های دیگری را هم در وزارت اقتصاد و دارایی، بانک مرکزی و وزارت رفاه تشکیل خواهیم داد تا کالای ایرانی با کیفیت ایرانی به مردم عرضه شود.

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: با دعواهای سیاسی مردم ما ناامید نمی‌شوند و مردم ما پای نظام و انقلاب هستند و تا ظهور امام زمان(عج) به فرمایشات امام راحل و رهبری گوش فرا می‌دهند و امسال هم همانند سال‌های گذشته به شعار سال اهتمام می‌ورزند، مردم حرف اول را در کشور می‌زنند و ما تنها کشوری هستیم که در انتخابات آزادانه شخصیت‌های مختلف کشور اعم از خبرگان رهبری، رییس جمهور، نمایندگان مجلس و .. را انتخاب می‌کنیم.

حشمتیان در پایان خطاب به مدیران فاسد در کشور گفت: ای مدیرانی که به دنبال فساد کلان هستید و سعی دارید مشکلات را برای مردم ایجاد کنید بدانید که تاوان سنگینی خواهید داد و خداوند از شما نمی‌گذرد، مردم ما رئوف هستند ولی از گناهان شما نخواهند گذشت، امید است کالای ایرانی با کیفیت ایرانی برای مردم ایران تولید شود.

 گفتنی است، دهه تکریم و غبارروبی از تاریخ (۲۰ شعبان) آغاز و مساجد استان تهران امسال با شعار «مسجد پایگاه همه کارهای نیک» در آستانه ماه مبارک رمضان به غبارروبی مساجد می‌پردازند.

پایگاه انقلاب از مسجد شکل گرفت

پایگاه انقلاب از مسجد شکل گرفت
پایگاه انقلاب از مسجد شکل گرفت

پایگاه انقلاب از مسجد شکل گرفت
 

(سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۰۹:۰۳
https://news.masjed.ir/u/m0a
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید