به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از شبستان، مهدی عمرانلو، مدیر مسئول انتشارات آوند دانش با
اشاره به نقش تاثیرگذار شبکه جهانی مساجد در تقویت تعاملات فرهنگی میان
مسلمانان و به خصوص ایرانیان خارج کشور گفت: بزرگترین قدم در این زمینه
این است که بازار هدف را بشناسیم و بر اساس آنها محتوا را شکل دهیم.
مدیرمسئول انتشارات آوند دانش افزود: لازم است، با
احاطه و تسلط به نوع ادبیات و فرهنگ دیگر کشورها، فرهنگ و ادبیات کشورمان
را به آنها منتقل کنیم.
وی خاطر نشان کرد: علما و ائمه جماعات مساجد هم می
توانند با تعامل و همکاری با علمای دیگر کشورها، مشترکات فرهنگیشان را به
یکدیگر انتقال دهند.