چهارشنبه / ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۰۹:۵۶
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۳۱۵۸۳
گزارشگر : ایده ایده
در آستانه میلاد نور

مسابقه بزرگ همنامان مهدی(عج) در مسجد جامع غدیر خم

مسابقه بزرگ همنامان مهدی(عج) و مادر گرامی ایشان همزمان با نیمه شعبان در مسجد جامع غدیر خم برگزار می‌شود.

(چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۰۹:۵۶

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، با فرا رسیدن ماه شعبان و اعیاد شعبانیه و نزدیک شدن به نیمه آن در سالروز میلاد منجی بشریت حضرت مهدی(عج) مساجد تهران برنامه‌های متنوعی را در نظر گرفته‌اند.

بر اساس این گزارش، مسابقه همنامان مهدی(عج) «ویژه نیمه شعبان» با اهدای ۵۰ جایزه نقدی یک میلیون ریالی به ۵۰ نفر در مسجد جامع غدیر خم برگزار می‌شود.

 

بر مبنای این خبر، برادرانی که که اسامی آن ها یکی از نام های مهدی، محمد مهدی، امیر مهدی، مهدی یار، مهدیار، مهدی صالح، مهدی رضا، مهدی پارسا، و خواهرانی که اسامی آن ها یکی از نام های نرجس، نرگس، مهدیه زهرا، نازنین نرگس ، نرگس زهرا، نرگس دخت، مهدیه، حدیثه، ملیکه، ملیکا،حکیمه و ریحانه باشد، برای  ورود به سامانه مسابقه همنامان ویژه نیمه شعبان اینجا را کلیک و در مسابقه شرکت کنند.

قرعه کشی در روز نیمه شعبان و شرط اعطای جوایز به برندگان،حضورشان در مراسم جشن نیمه شعبان ،ساعت ۱۱ صبح در تاریخ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۷ در مسجد جامع غدیر خم است.

یاد آور می‌شود، مسجد جامع غدیر خم در تهران خیابان  پاسداران، خیابان شهید کشوری (نگارستان هشتم)، خیابان مسجد، نبش کوچه شهید آجرپز ، واقع شده است.

(چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۰۹:۵۶
https://news.masjed.ir/u/nAo
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید