دوشنبه / ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۱۱:۴۹
سرویس : دین و اندیشه
کد خبر : ۳۱۵۵۸
گزارشگر : ایده ایده
همزمان با مسابقات بین‌المللی قرآن

محافل انس با قرآن در مساجد تهران برگزار می‌شود

همزمان با برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران، محافل انس با قرآن با حضور قاریان ملی و بین‌المللی در برخی از مساجد تهران برگزار می‌شود.

(دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۱۱:۴۹

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، همزمان با برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران، محافل انس با قرآن با حضور قاریان ملی و بین‌المللی از سوی معاونت فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

براساس برنامه اعلام شده، یکشنبه دوم اردیبهشت، مسجد حضرت ولیعصر(عج) واقع در منطقه مداین شمالی، نارمک، میزبان محفلی با حضور «حمید شاکرنژاد» بود. در این محفل شاه چمنی به اجرای ابتهال پرداخت.

امروز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه محفلی با قرائت استاد امید حسینی نژاد به همراه قاری نوجوان در مسجد المهدی واقع در خیابان نبرد برگزار می شود و گروه منتخبی از مشهد نیز به اجرای برنامه در آن خواهند پرداخت.

همچنین در ادامه این مراسمات، حسینیه بنی فاطمه(س) منطقه سرچشمه روز سه شنبه چهارم اردیبهشت محفلی با حضور مهدی عادلی را برگزار خواهد کرد. در این محفل گروه تواشیح آذربایجان به اجرای برنامه می‌پردازد و همچنین محفل دیگری در پیشوای ورامین با حضور «سعید پرویزی» و گروه تواشیح یاسین برگزار می‌شود.

آخرین محفل این دوره از مسابقات نیز روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت در مسجد لیله القدر تهران نو و با حضور «حبیب صداقت» و گروه تواشیح الغدیر برگزار می شود. تمامی این محافل بعد از نماز مغرب و عشا برپا می‌شود.

این محافل از روز چهارشنبه، ۲۹ فروردین ماه آغاز شده و تا روز پنجم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

بر همین اساس اولین محفل حاشیه‌ای این مسابقات روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه در مسجد جامع الزهرا(س) حکیمیه بعد از نماز مغرب و با حضور «محمدحسین سبزعلی» و گروه تواشیح «الغدیر» برگزار شد.

سی ام فروردین ماه نیز دومین محفل حاشیه‌ای این مسابقات در امامزاده بی بی سکینه(س) ملارد با حضور «پوراحمدی» و گروه تواشیح یاسین برگزار شد.

جمعه ۳۱ فروردین ماه هم ، محفل دیگری با حضور «وحید نظریان» و گروه تواشیح منتخب استان اصفهان در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) مرزداران برگزار شد و دیروز شنبه اول اردیبهشت ماه  نیز شاهد برگزاری محفلی با حضور «مختار دهقان» نماینده ایران در مسابقات بین المللی قرآن مالزی در مسجد پیامبر اعظم(ص) بودیم که در این محفل گروه تواشیح و همخوانی منتخب استان خوزستان به اجرای برنامه پرداختند.

 سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران با شرکت بیش از ۸۰ کشور جهان اسلام در ۵ بخش مسابقات بین المللی بانوان، روشندلان، طلاب علوم دینی، دانشجویان جهان اسلام و بزرگسالان در سه شهر تهران، قم، مشهد در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط:کرسی‌های تلاوت دارالقرآن نفحات در مساجد تهران

               تلاوت عادلی و گروه آذربایجان در مسجد جامع پیشوا

(دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۱۱:۴۹
https://news.masjed.ir/u/wcw
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید