شنبه / ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۱۴:۳۵
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۳۱۵۳۶
گزارشگر : ایده ایده
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد، اعلام کرد؛

بیش از ۲۰۰ مسجد در حال اجرای طرح پیوند مسجد و مدرسه هستند

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری گفت: تاکنون بیش از ۲۰۰ مسجد در قالب طرح پیوند مسجد و مدرسه، با مدارس استان تهران، ارتباط مستمر پیدا کرده‌اند و میزان حضور دانش‌آموزان در این مساجد افزایش قابل توجه‌ای یافته است.

(شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۱۴:۳۵

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از شبستان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری درباره میزان حضور نسل جوان در مساجد، گفت: حضور گسترده کودکان، نوجوانان و جوانان در مساجد، آرزوی همه و از آرمان های انقلاب اسلامی است.

 

وی افزود: مرکز رسیدگی به امور مساجد با رویکرد علمی، به میزان حضور نسل جوان در مساجد می‌نگرد، از این‌رو اسناد «کودک، نوجوان و مسجد» و «جوان و مسجد» را تدوین کرده‌ایم که با همکاری دستگاه‌های گوناگون علمی و فرهنگی کشور در حال اجرای آنها هستیم.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری خاطرنشان کرد: طرح «پیوند مسجد و مدرسه» از سوی این مرکز و با همکاری وزارت آموزش و پرورش در مساجد و مدارس استان تهران اجرا شده است.

 

وی با بیان اینکه زمینه‌سازی برای حضور گسترده تر نسل جوان در مسجد، از طریق به‌سازی ارتباط پیوند مسجد و مدرسه انجام می‌ءشود، گفت: تلاش ما در مرکز رسیدگی به امور مساجد تقویت و فراگیری این پیوند است به طوری که همه مدارس استان تهران، ارتباط مستمر با مساجد داشته باشند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری در پایان اضافه کرد: تاکنون بیش از 200 مسجد در قالب طرح پیوند مسجد و مدرسه با مدارس استان تهران، ارتباط مستمر پیدا کرده‌اند و میزان حضور دانش آموزان در این مساجد افزایش قابل توجه‌ای یافته است.

(شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۱۴:۳۵
https://news.masjed.ir/u/lq7
اظهار نظر
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید